• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403062113047
  • خبرنگار : 71460

ناگلزمان: خیلی تهاجمی بازی کردیم اما غیرضروری بود

ناگلزمان: خیلی تهاجمی بازی کردیم اما غیرضروری بود

سرمربی تیم ملی آلمان عقیده دارد تیمش می‌توانست با ارائه بازی هوشمندانه‌تر، پیروز دیدار با هلند باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای لیگ ملت های اروپا مصاف هلند و آلمان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.  میزبان خیلی زود توسط ریندرز موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند. ولی در ادامه اونداو بازی را به تساوی کشاند. یوزوآ کیمیش کاپیتان جدید آلمان گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا ژرمن‌ها پیش بیفتند ولی این پایان کار نبود و دنزل دامفریس روی پاس برایان بروبی گل مساوی را وارد دروازه آلمان کرد.

یولیان ناگلزمان سرمربی تیم ملی آلمان گفت: بازی با هلند بسیار مهیج و تماشایی شد. ما پس از گل اول به خوبی به بازی برگشتیم و مستحق برتری بودیم. متاسفانه در اوایل نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردیم، خیلی تهاجمی بازی کردیم که غیرضروری بود. ما می‌دانیم که هر بازی قبل از جام جهانی مهم است، چه لیگ ملت‌ها باشد چه مسابقات مقدماتی.

سرمربی تیم ملی آلمان در مورد تعویض جاناتان تاه مدافع بایرلورکوزن نیز افزود: او در نیمه اول ۴-۵ خطا انجام داد. می‌ترسیدم کارت زرد دوم را بگیرد. ما نمی‌خواستیم ریسک کنیم و بنابراین او را تعویض کردم.

جمال موسیالا پدیده تیم ملی آلمان نیز درباره این دیدار گفت: من نمی‌خواهم زیاد در مورد داور صحبت کنم اما فکر می‌کنم بسیاری از تصمیمات داور به نفع حریف بود. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند. باید بازی به بازی بهتر شویم. خیلی چیزها یاد گرفتیم. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم که به ضرر ما شد باید اعتماد به نفس بیشتری روی توپ داشته باشیم و هوشمندتر بازی کنیم، اما نکات مثبت زیادی نیز در بازی ما بود.

در نیمه اول، ناتان آکه مدافع هلند مصدوم شد و با برانکارد از زمین بازی خارج شد. به نظر می‌رسد او چند بازی بعدی تیمش را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان ارپا از دست دهد. منچسترسیتی شنبه در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف برنتفورد خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha