• چهارشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403062112824
  • خبرنگار : 50672

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان مطرح کرد

وجود ۵ هزار تبعه غیرمجاز در گلستان/ طرح هجرت با جدیت دنبال می‌شود

وجود ۵ هزار تبعه غیرمجاز در گلستان/ طرح هجرت با جدیت دنبال می‌شود

ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گرگان، اتباع غیرمجاز را خطری برای شهرستان در تمام حوزه‌ها برشمرد و گفت: طرح هجرت با قدرت در گرگان اجرایی شده و در برخورد با اتباع غیرمجاز هیچ ملاحظه‌ای را در نظر نخواهیم گرفت.

مهدی جرجانی امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه آمار دقیقی از اتباع ساکن شهرستان گرگان در دسترس نیست، اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته می‌توان گفت به طور حدودی ۵ الی ۶ هزار تبع غیرمجاز در شهرستان گرگان ساکن هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال طرح هجرت توسط نیروهای انتظامی اجرایی شده است، ادامه داد: با وجود سختی شناسایی اتباع غیرمجاز از مجاز این طرح با جدیت و شدت بیشتر در سطح شهرستان اجرایی شده و همچنان نیز ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان با اشاره به اینکه استان گلستان طبق مصوبات شورای امنیت ملی یکی از مراکز پذیرش اتباع مجاز است، اذعان کرد: دو شهرستان گرگان و گنبد دارای مجوز برای پذیرش اتباع مجاز هستند.

جرجانی با بیان اینکه نباید برخلاف مصوبات بالا دستی اقدامی صورت گیرد، عنوان کرد: طی پیشنهادات و مکاتباتی که در جلسه شورای تعقیب داشته‌ایم خواستار منع پذیرش استان گلستان و شهرستان گرگان از اتباع بوده‌ایم.

وی از نحوه برخورد با اتباع در چارچوب قانون خبر داد و افزود: در برخورد با اتباع غیر مجاز هیچ ملاحظه‌ای صورت نمی‌پذیرد و بلافاصله بعد از شناسایی فرد ترد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان با اشاره به اینکه مهاجرین افغان و تاجیک از برادران دینی و همسایه ما هستند، توضیح داد: تمام اقدامات در چارچوب قانون و با در نظر گفتن کرامات انسانی با مهاجرین مجاز و غیرمجاز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha