• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403062012474
  • خبرنگار : 50037

انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ یک هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد

انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ یک هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد

ایسنا/همدان نماینده مردم شهرستانهای بهار و کبودراهنگ گفت: با پیگیری‌های انجام شده قرار است انتقال آب از سد تالوار به شهرستانهای بهار و کبودراهنگ صورت گیرد که این پروژه حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

فتح الله توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر برای اجرایی‌شدن این پروژه با جدیت پیگیر اخذ ماده ۲۳ آن هستیم و امیدواریم که این کار بزرگ هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

وی اتلاف آب در شبکه‌ها و فرسودگی شبکه‌های انتقال آب را یکی از جمله مشکلات برخی روستاهای سطح دو شهرستان بهار و کبودراهنگ دانست و تصریح کرد: در برخی از روستاها آبرسانی به روستا انجام شده اما متأسفانه به علت فرسودگی شبکه انتقال با هدررفت آب مواجه هستیم.

توسلی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم باید در صدر فعالیت‌های همه ما قرار بگیرد، افزود: بسیاری از روستاهای شهرستان بهار و کبودراهنگ با مشکل شدید کم آبی مواجه هستند که باید نسبت به حل این مشکل توجه ویژه‌ای شود. 

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: شهرستان های بهار و کبودراهنگ با ظرفیت‌های متعدد مختلف، نقش مهمی در رونق گردشگری، اقتصادی و امنیت غذایی دارد.

توسلی با بیان اینکه قطعی برق صنایع و چاه‌های کشاورزی به اقتصاد آسیب می‌زند، گفت: برای جلوگیری از قطعی برق باید به سمت افزایش تولید برق حرکت کرد و در واقع ناترازی برق آسیب جدی به همه صنایع وارد کرده است که در آینده شاهد نتایج این آسیب‌ها خواهیم بود.

وی اظهار کرد: برای محرومیت‌زدایی از این منطقه اقدامات بسیاری انجام شده است اما کافی نیست، نیروگاه شهید مفتح و مجموعه‌های دیگر از برکات این منطقه استفاده داشته‌اند اما تاکنون در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدام اساسی صورت نگرفته که انتظار است در این بخش پروژه‌هایی را تعریف و اجرایی کنند.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha