• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403062012194
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

محور گردشگری غرب کشور در نمایشگاه سلیمانیه معرفی می‌شود

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، گفت: با توجه به اینکه ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کرمانشاه، کردستان و همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق حضور دارند، محور گردشگری غرب کشور در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

 داریوش فرمانی در نشست با فعالین حوزه گردشگری، حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه را یک فرصت بسیار خوب برای معرفی استان دانست و گفت: کشور عراق و اقلیم کردستان این کشور یکی از بازارهای هدف ما در جذب و ورود گردشگر خارجی است و توسعه تعاملات با این حوزه در اولویت گردشگری خارجی ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی از ظرفیت‌های مناسب برای تبلیغات گردشگری، معرفی توانمندی‌های استان، رایزنی‌های بین‌المللی و عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری است، افزود: نمایشگاه گردشگری سلیمانیه فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌های حوزه گردشگری است.

فرمانی با بیان اینکه در این نمایشگاه بسته معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در قالب کلیپ‌های تصویری تهیه شده به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: حوزه مراکز اقامتی استان به شکل ویژه در این نمایشگاه مشارکت خواهد داشت تا امکانات اسکان استان معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه از ظرفیت دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برای معرفی هرچه بیشتر استان استفاده می‌شود، گفت: همچنین یکی از حوزه‌هایی که امکان حضور فعال در این نمایشگاه را دارد، حوزه گردشگری سلامت استان است که می‌تواند حضور پر رنگی داشته باشد.

فرمانی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه پیگیری گردشگری سلامت به دانشگاه‌های علوم پزشکی واگذار شده، گفت: در کرمانشاه می‌توان با استفاده از ظرفیت دانشگاه علوم‌پزشکی، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت را در آینده نزدیک برگزار کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کرمانشاه، کردستان و همدان به شکل مشترک در این نمایشگاه حضور دارند، معرفی محور گردشگری غرب کشور در دستورکار قرار دارد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق از پنجم تا هشتم مهر همزمان با هفته گردشگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۱۱:۰۸

مهمترین راهکار جذب گردشگران کشورهایی هدف به استان ایجاد زیر ساخت های حمل و نقل و بخصوص ایجاد یک خط هوایی برای سهولت دسترسی گردشگران و همچنین ایجاد دفاتر و تورهای گردشگری و برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی است. در اینباره چه اقدامات موثری صورت گرفته؟؟؟