• دوشنبه / ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403061911521
  • خبرنگار : 50649

فرماندار فراشبند:

رویکرد کانون تولید و معیشت بودن روستاها حفظ شود

رویکرد کانون تولید و معیشت بودن روستاها حفظ شود

ایسنا/فارس فرماندار فراشبند بر ضرورت حفظ رویکرد کانون تولید و معیشت بودن روستاها تأکید کرد.

مجید وامق امروز، ۱۹ شهریورماه در بازدید از زیرساخت‌های توسعه روستایی روستاهای خوشاب و جانی‌آباد شهرستان فراشبند، با  بررسی و رصد مشکلات از نزدیک در دیدار با اهالی و شورای اسلامی و دهیار روستاها مسائل و مشکلات آنان را مورد توجه قرار داد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از مشکلات روستاها مرتفع شده و زنگار محرومیت از چهره این مناطق زدوده شده است.

وی به برخی از شاخص‌های توسعه در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تداوم خدمات توسعه و محرومیت‌زدایی نویدبخش داشتن روستاهایی آباد و با مردم سختکوش است. روستاها کانون تولید و تامین معیشت بوده است و باید این رویکرد در روستاها حفظ شود.

فرماندار فراشبند ضمن اعلام لحاظ شدن اعتبار جهت بهسازی روستاها، از بنیاد مسکن شهرستان خواست با هماهنگی دهیار و شورای اسلامی اجرای پروژه‌ها را اولویت‌بندی و به‌موقع اجرایی کنند.

مدیر بنیاد مسکن فراشبند نیز در این بازدید، فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حوزه مسکن شهری و روستایی شهرستان فراشبند را تشریح کرد و گفت: بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سایه تامین مسکن، متناسب با توسعه یکنواخت مجتمع‌های زیستی با رعایت اصول فنی ضمن حفظ هویت و سیمای عمومی روستا و به طور کلی تبلور فیزیکی فرهنگ و اقلیم هر منطقه در مسکن روستایی به پیش رفته است.

اصغر غلامی تصریح کرد: شهرستان فراشبند با عنایت به رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یک بخش تخصصی در تولید و تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و محروم حرکت کرده است.

وی اهم فعالیت‌های انجام شده در بنیاد این شهرستان را تشریح کرد و گفت: پرداخت تسهیلات طرح ویژه در سطح روستاهای این شهرستان به تعداد ۲۰۲۰ فقره، پرداخت تسهیلات حوادت در سنوات قبل در سطح شهر و روستا به تعداد ۶۳ فقره شهری و ۱۷۰ فقره تسهیلات روستایی از جمله فعالیت‌های شاخص در این شهرستان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha