• یکشنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403061810553
  • خبرنگار : 71951

استقبال بی‌نظیر از محمدرضا عرب عامری تنها دارنده مدال پاراالمپیک تاریخ ورزش ورامین

استقبال بی‌نظیر از محمدرضا عرب عامری تنها دارنده مدال پاراالمپیک تاریخ ورزش ورامین

ایسنا/تهران محمدرضا عرب عامری پس از کسب نشان برنز رقابت‌های پاراالمپیک پاریس و با ورود به ایران مورد استقبال باشکوه مردم ورامین قرار گرفت.

به گزارش ایسنا؛ عرب عامری با کسب این مدال بعنوان تنها ورزشکار پاراالمپیکی ورامین شناخته شد. پس از کسب نشان برنز و با ورود به ایران؛ مسئولان شهرستان ورامین همچون امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرجک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس اداره ورزش، رئیس اداره بهزیستی، شهردار، اعضا شورا و دیگر مقامات به استقبال وی رفتند و از زحمات این جوان شایسته تقدیر کردند.

باید اشاره داشت عرب عامری در مسابقات تیروکمان پاراالمپیک پاریس توانست در دیدار رده‌بندی مقابل نماینده استرالیا پیروز شود و اولین مدال بزرگ‌ترین رویداد جهان را برای ورامین به ارمغان آورد.

«مجید درویشی» فرماندار ویژه شهرستان ورامین در حاشیه استقبال از مدال آور پارالمپیک در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کسب اولین مدال برنز المپیک همزمان با حلول ماه ربیع الاول مصادف شده که پیام شادی را برای ملت ایران به ارمغان آورده است.

درویشی ادامه داد: افتخار آفرینی ورزشکاران دیار ۱۵ خرداد ستودنی است و امیدواریم همیشه عزت و افتخار برای شهرستان در همه عرصه‌های ورزشی باشد.

وی در پایان تصریح کرد: درخشش محمدرضا عرب عامری در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ رقم خورد که این نشان از همت و تلاش‌های بی‌وقفه این ورزشکار در عرصه ورزش انفرادی با تیر و کمان است.

استقبال بی‌نظیر از محمدرضا عرب عامری تنها دارنده مدال پاراالمپیک تاریخ ورزش ورامین

«علی خزایی» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در حاشیه استقبال از پهلوان دشت ورامین در گفت‌وگو با ایسنا گفت: امروز شاهد حضور ورزشکاران در عرصه‌های ورزشی هستیم که نام دیار ۱۵ خرداد را در جهان نشانه گرفتن و این از همت والا و غیرت این غیور مردان دارد.

خزایی ادامه داد: امروز پیام خانلرخانی سرمربی تیم پاراتکواندو جمهوری اسلامی و محمدرضا عرب عامری با کسب مدال برنز در رشته تیر کمان و نام دشت ورامین را در کشور طنین انداز کردند.

«علی تاجیک» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: خرسندم اتفاق تاریخی ورزش ورامین در برهه‌ای از زمان رقم خورد که بعنوان متولی ورزش خدمتگذار جامعه جوان این دیار هستم.

 تاجیک افزود: کسب نشان اولین مدال پارالمپیک که به همت محمدرضا عرب عامری رقم خورد شور و شعف وصف ناپذیری در میان شهروندان ایجاد کرد که امید می‌روند چنین اتفاقاتی مستمر باشد.

وی اظهار کرد: تمام تلاش خود را جهت خدمت به ورزشکاران به کار خواهیم بست تا تاریخ بیش از این نسبت به معرفی نخبگان، نام جوانان را در دل خود ثبت کند.

استقبال بی‌نظیر از محمدرضا عرب عامری تنها دارنده مدال پاراالمپیک تاریخ ورزش ورامین

«احسان ثامنی راد» رئیس بهزیستی شهرستان ورامین در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: در بهزیستی ورامین به روی تمام ورزشکاران باز است و ورزشکاران جامعه هدف می‌توانند از حمایت‌های بهزیستی بهره ببرند.

ثامنی راد ادامه داد: اولین بار است که مدال پاراالمپیک پاریس توسط یک ورزشکار جامعه هدف بهزیستی ورامین به‌دست آمده است و امیدواریم تمامی ورزشکاران در سطح شهرستان به چنین افتخاراتی دست یابند.

«محمدرضا عرب عامری» دارنده تنها مدال برنز در شهرستان ورامین نیز به خبرنگار ایسنا گفت: این مدال نتیجه زحمات چهار ساله‌ام در عرصه ورزشی است امیدوارم که بتوانم در رقابت‌های بعدی مدال طلای پارالمپیک را تقدیم مردم دیار ۱۵ خرداد کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۵:۱۴

دمت گرم ایول یاعلی🌺💦