• شنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403061709508
  • خبرنگار : 71588

صهیونیست‌ها بن‌گویر را «قاتل» خطاب کردند

صهیونیست‌ها بن‌گویر را «قاتل» خطاب کردند

گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست‌ وزیر امنیت داخلی رژیم اشغالگر را از ساحلی در تل‌آویو بیرون راندند و او را «قاتل» خطاب کردند.

به گزارش ایسنا، گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست روز جمعه ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را از ساحلی در تل‌آویو بیرون راندند و فریاد زدند: «تو یک قاتل هستی، تو یک تروریست هستی».

براساس نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، ویدئویی در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد صهیونیست‌ها بن‌ گویر را پس از رسیدن او به همراه اعضای خانواده‌اش به ساحلی در تل‌آویو بیرون راندند.

براساس این ویدئو، یکی از شهرک‌نشینان صهیونیست بر سر بن‌ گویر فریاد زد و گفت: «تو یک قاتل هستی؛ تو تروریست هستی و به خاطر تو اسرا در غزه می‌میرند. چگونه جرأت قدم زدن در ساحل را داری؟»

این شهرک‌نشین صهیونیست خطاب به این وزیر تندرو همچنین گفت: «تو قاتل هستی، این واقعیت توست.»

در همین رابطه، وبگاه عبری واللا گزارش داد یکی از زنان اسرائیلی مشتی از شن ساحل را به سمت بن گویر پرت کرد اما توسط پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

پیشتر نیز شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست پس از مطلع‌شدنشان از حضور ایتمار بن گویر در پمپ بنزینی در شهرک «کاحال» واقع در شمال فلسطین اشغالی، اقدام به بستن مسیر وی کردند و او را «تروریست خرابکار» خطاب کردند که با طرفدارانش به دنبال نابودی این رژیم است.

این شهرک‌نشینان صهیونیست معترض تاکید کردند که بن گویر نیاز به روان درمانی دارد و او را متهم به نادیده‌گرفتن و بی‌توجهی به سرنوشت اسرای صهیونیست کردند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست بارها در تظاهرات خود علیه کابینه بنیامین نتانیاهو اعلام کردند وزرای تندرو مخالف توافق آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا با جنبش حماس هستند.

بن گویر به عنوان یکی از چهره‌های افراطی کابینه رژیم صهیونیستی از دسامبر ۲۰۲۲ که در این سمت قرار گرفت، اظهارات تحریک‌آمیزی علیه فلسطینی‌ها داشته و اقدامات خصمانه‌ای را در نقض حقوق آنها در پیش گرفته است.

در بحبوحه تشدید اعتراضات در اراضی اشغالی و افزایش نارضایتی‌ها از کابینه بنیامین نتانیاهو در پی اعلام کشته شدن ۶ اسیر صهیونیست، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار خاتمه بخشیدن به مذاکرات درخصوص حصول آتش‌بس و تبادل اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha