• جمعه / ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403061609287
  • خبرنگار : 71299

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خبر داد

افتتاح ۲۳۴ واحد نیروگاه خورشیدی پشت‌بامی طرح حمایتی در استان

افتتاح ۲۳۴ واحد نیروگاه خورشیدی پشت‌بامی طرح حمایتی در استان

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از افتتاح ۲۳۴ واحد نیروگاه خورشیدی پشت بامی طرح حمایتی در ۱۰ شهرستان استان در هفته دولت با اعتبار ۳۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

«ولی‌اله ناصری» در این خصوص گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار از خانوارهای تحت حمایت نهادهای ذی ربط و نیز افزایش ظرفیت تامین برق به صورت پراکنده در استان، طرح احداث نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کلیلوواتی پشت‌بامی ارائه و اجرا شد.

وی افزود: احداث نیروگاه‌های حمایتی خورشیدی برای خانوارهای تحت حمایت نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی محل درآمد و اشتغال است و نیز به تولید برق کشور کمک می‌کند و هم به رونق کسب و کار فعالان این حوزه می‌انجامد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان ایلام، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تأکید بر اینکه اجرای کامل این طرح منجر خواهد شد خانوارهای محروم از یک درآمد پایدار ۲۰ ساله برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان این آمادگی را دارد تا در صورت تمایل اقشار مختلف استان نسبت به صدور مجوز و خرید تضمینی ۲۰ ساله از نیروگاه های ساخت شده خورشیدی پشت بامی توسط متقاضیان اقدام کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۷ ۱۵:۵۵

بعد از بیست سال چی میشود،؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۸ ۱۶:۴۵

من هم نظرماین هست که دولت برای انهایی که برق خورشیدی می خواهند ونمیتواندتهیه کنندوام۴درصدی بدهد تا بتواندتهیه کندمخصوصآ باغ داران که برق برایشان نمیدهند ممنون میشویم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۱۶:۳۴

آیا این امتیاز برای تمامی استانها وجود دارد؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۰ ۱۸:۱۴

درعصری که باید ازانرژی هسته ای استفاده شود کشورما بجایی رسیده که بخاطر تامین برق باید امروز ازپنل های خورشیدی. استفاده کنیم باید هرایرانی پشت بام خانه اش یکپنل خورشیدی نصب کند وبرق خانه خودرا تامین نماید چی میخواستیم چی شد فکرکنم باید چراغهای موشی