• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403061308164
  • منبع : نمایندگی خوزستان

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز:

هیات تجاری کشور عمان به خوزستان سفر می‌کنند/ روابط تجاری خوزستان با عمان توسعه می‌یابد 

هیات تجاری کشور عمان به خوزستان سفر می‌کنند/ روابط تجاری خوزستان با عمان توسعه می‌یابد 

ایسنا/خوزستان نایب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز از سفر هیات تجاری کشور عمان به خوزستان خبر داد و گفت: این هیات تجاری از ۱۶ تا ۲۱ شهریور ماه در استان خوزستان حضور خواهند داشت و در این مدت موضوعات‌ مربوط به توسعه روابط تجاری بین استان و این کشور، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شهلا عموری امروز سیزدهم شهریورماه در نشست هماهنگی پذیرش هیات تجاری کشور عمان  اظهارکرد: توسعه روابط تجاری با کشور عمان، منافع قابل توجهی برای استان درپی خواهد داشت که باید از سوی دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های استان خوزستان در حوزه‌های مختلف، باعث تحقق ارز آوری و جذب سرمایه‌گذاران کشور عمان خواهد شد.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز به برخی اشتراکات فرهنگی بین خوزستان و کشور عمان اشاره و اظهار کرد: بر همین اساس، اتاق بازرگانی تلاش دارد تا زمینه تویت فعالیت‌های تجاری با این کشور را ارتقا دهد.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی استان خواسته شد تا در این زمینه همکاری‌های لازم را در دستور کار داشته و برای تقویت روابط، همکاری بین بخشی داشته باشند.

عموری یادآور شد: در طول مدت حضور هیات تجاری کشور عمان در خوزستان، علاوه بر معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان، از صنایع خوزستان، بنادر و منطقه آزاد اروند بازدید خواهد شد.

نایب رئیس اول اتاق خاطرنشان کرد: میزبانی ار این هیات با همکاری اتاق مشترک ایران و عمان، اتاق خرمشهر نیز انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری خوزستان و همچنین ایجاد راه‌اندازی نمایشگاه معرفی محصولات تولیدی استان از دیگر برنامه‌هایی است که در مدت زمان حضور هیات تجاری کشور عمان در خوزستان اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha