• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403061307996
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش:

مبنای تصمیم‌گیری در نقل و انتقالات باید نقطه، جنس و مقطع باشد/ لزوم تعیین تکلیف نیروی انسانی نهضت سوادآموزی

مبنای تصمیم‌گیری در نقل و انتقالات باید نقطه، جنس و مقطع باشد/ لزوم تعیین تکلیف نیروی انسانی نهضت سوادآموزی

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تلاش کنیم تا جایگاه تعلیم و تربیت ارتقا پیدا کند، افزود: باید گفتمان تربیت در تمامی ابعاد آن شامل آموزش، مهارت و توسعه و ترویج باورها بر فضای تعلیم و تربیت حاکم شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در سی و سومین جلسه اتاق وضعیت نیروی انسانی، با تسلیت شهادت حضرت امام رضا (ع) و آرزوی قبولی عزاداری های ایام پایانی ماه صفر، گفت: نیاز است جلسات اتاق وضعیت نیروی انسانی بطور منظم تشکیل شود تا در ایام مانده به مهرماه و بازگشایی مدارس، جدی تر گام ها را برداریم.

وی با اشاره به نیروهای خرید خدمات، اظهار کرد: معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع باید یک سیستم نظارتی برای این گروه از همکاران مدنظر قرار بدهد و برای افرادی که سابقه خرید خدمات داشته اما بنا به دلایل موجه نتوانستند مدتی حضور داشته باشند، سریعا چاره اندیشی شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت رسیدگی سریع به اعتراضات رتبه بندی معلمان، گفت: اگر در رسیدگی به اعتراضات مانده به رتبه بندی مواردی بود که هنوز بررسی نشده حتما سریعا رسیدگی و حکم صادر شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه ریزی جدی و منظم برای اجرای احکام برنامه هفتم توسعه انجام بگیرد، اذعان کرد: پس از بازگشایی مدارس باید به اصلاح برنامه درسی بپردازیم چراکه نقطه عزیمت سند تحول بنیادین همین برنامه درسی است.

وی با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، اظهار کرد: در سند تحول هدف اولیه مهارت ها و ارزشها و دانش و...، هدف میانی حیات طیبه و هدف غایی قرب الهی است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه  به ضرورت ساماندهی و تعیین تکلیف نیروی انسانی سازمان نهضت سواد آموزی اشاره کرد.

وی افزود: در موضوع نقل و انتقالات مبنای تصمیم گیری در آموزش و پرورش باید نقطه، جنس و مقطع باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، کاظمی تاکید کرد: تحصیل تا پایه ششم، تکلیف قانونی و شرعی ما در آموزش و پرورش است که باید حتما مدنظر قرار بگیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۰:۴۸

جناب وزیرخیرمقدم عرض میکنیم ایاعظمی برای پرداخت پاداش معلمان در سالهای گذشته وجودداردرتبه بندی ۱۴۰۰و۴۰۱وپاداش۱۴۰۲ایابعدازیکسال واین تورم کمرشکن انصاف هست که هیچ اقدام مثبتی برای پرداخت پاداش وجودندارد

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۰:۴۸

چرا در مورد نیروی پیش دبستانی حرف نمی زنید چرا اونا رو تعیین تکلیف نمیکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۰:۵۰

آخه خدایا چرا حرف همه ی نیروها رو میزنند ...سابقه همه لحاظ میشه ولی معلمان رنجدیده غیر انتفاعی دیده وشنیده نمیشوند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۲:۱۲

باسلام وزیرمحترم لطفا فکراساسی برای مدیریت ونظارت برمدارس غیردولتی شود .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۲:۵۲

من نوعی بازنشسته فرهنگیان هستم، هنوز همکاران نهضتی ام، جذب آموزش و پرورش نشدند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۳:۰۹

لطفاحتمایه کاری برای آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی بکنیدکه امسال سرکاربروندواقعاحقشونه همشون هم مدرک دارندوسابقه زیاد.متشکرم

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۴:۰۸

سلام وزیر جان اول فکری به حال بی پولی معلمان که الان دارند فکر میکنند از کجا و چطوری وسایل و تجهیزات مورد نیاز خودشان و فرزندانشان برای شروع سال تحصیلی باتوجه به تورم چند درصدی در این ماه بخرند درصورتی که میلیونها تومان پولشان از معوقات رتبه بندی ندا

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۸:۳۷

سلام خدمت آقای وزیر لطفا یه فکری به حال پیش دبستانی ها‌کنید ۱۲ ساااااال به عشق اینکه روزی استخدام بشیم کار کردیم .لطفا ما رو استخدام کنید 😭😭😭😭😭😭

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۹:۰۴

با سلام توروخدااا ما نیروی نهضت بعد ۹۲ بعد ۱۱ سال کار جهادی را تعین تکلیف کنید دیگه داریم از زحمت برباد رفته خود روانی می شیم ما برنامه های زیادی برای خودمان داشتیم نگزارید افسرده شویم خواهشا حق شما با علی

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۹:۰۵

انشاالله وزیر محترم ما نیروهای نهضتی بعد ۹۱ را ساماندهی بفرمایند الان بنده کارشناسی ارشد شیمی هستم اکثر همکاران من در آذربایجان شرقی ارشد یا دکترا هستند.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۳:۰۰

با سلام در مورد اعمال مدرک نیروهای مهرآفرین دستور بفرمایید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۵:۱۵

جناب وزیر نیروهای نهضت سواد آموزی را تعیین تکلیف کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۶:۲۶

سلام ‌ما نیروی های پیش دبستانی با سابقه بالا و حقوق کم بدون بیمه کار کردیم به امید روزی که استخدام شویم ،عدالت و برابری می خوایم .

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۷:۰۰

باسلام و احترام خیر مقدم به وزیر محترم آموزش وپرورش لطفا ما نیروهای باتجربه وزحمتکش نهضتی ۹۲به بعد را بعد از ۱۱،۱۲سال خدمت صادقانه باداشتن مدارک کارشناسی وکارشناسی به بالا وگذراندن کلاس های توانمند سازی معلمان ضمن خدمت درآموزش و پرورش استخدام نمایید.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۷:۰۴

لطفا در مورد نهضتی ها و طرح امین که فوق دیپلم هستند فکری کنید بنده این همه سال فی سبیل الله کار کردم آخرش هم هیچ

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۷:۲۰

با سلام خدمت وزیر محترم، لطفا به فکر آموزش دهند گان نهضت سوادآموزی که بی مزد و بیمه دارند جهاد می کنند،در این چند روز باقیمانده به ماه مهر،آنها را تعیین تکلیف کنید

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۷:۴۸

یک جدول اماری انواع مدرسه انواع نیروی انسانی تعداد دانش آموز تعداد کلاس که سخت نیست هرچه به هر عنوان الان در حال حاضر مشغول به کار در آموزش و پرورش هستند یک آزمون و مصاحبه گرفته شود همانها جذب شوند نصف مشکلات نیروی انسانی حل شده بزارین بازنشسته ها به

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۸:۳۷

باسلام لطفاباانتقالی های اشخاصی که نقاط دیگرازجمله تهران رازده قبول شدن باسهمیه‌ اونجاالان می خوان برگردن شهرستان خودموافقت نکنیددرمکان اصلی کمبودنیروودرشهرخودمازادنیروایجادمی شوداین عادلانه نیست حداقل درشهرپذیرفته شده باید۵سال خدمت کنند

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۹:۱۸

باسلام و وقت بخیر جناب آقای کاظمی چرا ما نیروهای حق التدریس غیرمستمرکه تعدادش توکشور 253 نفره و طی تبصره 10ماده 17 تعیین وتکلیف نمیشیم؟

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۹:۱۷

سلام چرا ما دهه شصتی ها رو با بچها دهه هشتادی هفتادی وارد ازمون استخدامی کنن ماها توی این سن یه عالمه مشغله فکری داریم فکرمون ازاد نیست مثل یه جوون دهه هشتادی که بیایم بشینیم ازمون بخونیم ما رو بدون ازمون رسمی کنید.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۹:۲۱

سلام جناب اقای دکتر کاظمی ما نیروهای پیش دبستانی رو رسمی کنین به خدا دارم با حقوق، 400 هزار تومان در ماه روزگار میگذرونم😭😭😭😭😭😭😭😭😭

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۱۹:۲۶

پیش دبستانی آقای وزیر لطفاً منابع آزمون استخدامی رو یک تجدید نظر بفرمایید چرا باید روش تدریسا رو جزو منابع بگذارن روش تدریسا برای کسانی هست که میخوان برن سر کلاس نه برای داوطلبی که داره تازه ازمون میده.

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۶ ۰۰:۰۴

با سلام ودرود به دکتر کاظمی عزیز وبزرگوار ما نیروهای رنج کشیده نهضت خاک پای تمام کسانی که برای مظلومیت این نیروها تلاش میکنند تا به حق شان برسند را می بوسیم خداوند دستگیر دنیا واخرتتان کنه انشا الله خداوند برای شمای بزرگوار عمر با عزت توام با سلامتی

avatar

با سلام و احترام خدمت وزیر محترم لطفا نیروهای با تجربه غیر انتفاعی را استخدام کنید .

avatar

سلام آقای وزیر جناب دکتر کاظمی لطفا برای نیروهای مظلوم و باسابقه ی خریدخدمات که 10سال است که باگرفتن هر 5ماه حقوق به دانش آموزان این مرز و بوم ودر بدترین جاها خدمت می‌کنندعاجزانه ازشما درخواست داریم برای تبدیل وضعیت این قشر مظلوم که چاره ای بیندیشید.