• سه‌شنبه / ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403061307718
  • خبرنگار : 71955

وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مشهد/ ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در جاده‌های شمالی کشور

وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مشهد/ ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در جاده‌های شمالی کشور
عکس آرشیوی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای شمالی کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده کلارک وجود دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 17 تا تونل شماره 18 و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه وجود دارد، افزود: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل حلیمه جان تا امامزاده هاشم و محدوده پارک جنگلی سراوان، ترافیک سنگین به صورت مقطعی در محور قدیم قزوین – رشت حدفاصل کندلات تا امامزاده هاشم و ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های لاسم، شاهاندشت‌، وانا و سه راهی چلاو ایجاد شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است، ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وضعیت ترافیکی در جاده های منتهی به مشهد


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی محورهای منهتی به مشهد نیز گفت: به علت تعدد جاده های منتهی به خراسان رضوی و ظرفیت بالای این جاده ها تا این لحظه مشکل ترافیکی وجود نداشته است
وی این را هم اضافه کرد: تنها در داخل شهر مشهد محدودیت های ترافیکی برای تردد زائران در نظر گرفته شده است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل اورین تا نسیم شهر و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha