• دوشنبه / ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1403061207315
  • منبع : معاونت گردشگری

۰۹۶۲۹ برای دریافت شکایت‌ها و انتقال اطلاعات سفر فعال است

۰۹۶۲۹ برای دریافت شکایت‌ها و انتقال اطلاعات سفر فعال است

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ با پاسخگویی ۲۴ ساعته در تعطیلات شهریورماه آماده دریافت شکایت‌ها و انتقال اطلاعات درباره مراکز خدمات گردشگری است.

به گزارش ایسنا، علی‌اصغر شالبافیان گفت: نظر به پیش‌بینی حجم قابل‌توجهی از سفرها در هفته پیش‌رو تا پایان فصل تابستان، گردشگران و زائران، این روزها پیش از عزیمت و یا در طول سفر نیاز به دریافت اطلاعات مختلف گردشگری از جمله آگاهی از جاذبه‌ها، ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی و غیره خواهند داشت و یا برای انتقال نظرات، انتقادات و یا شکایات به دنبال مسیر ارتباطی مستقیم با حوزه گردشگری هستند. از این‌رو سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی گسترده به هموطنان سراسر کشور  فعال است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی افزود: سامانه ۰۹۶۲۹ ضمن انتقال سریع نیازهای اطلاعاتی لازم به گردشگران، شکایات و انتقادات آنها را نیز به سرعت به ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های سراسر کشور منتقل و با ارائه کد پیگیری، شرایط تحقق خواسته گردشگران و زائران را فراهم می‌کند.

شالبافیان با تاکید بر اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ همواره در دیگر روزهای سال نیز برقرار  است، یادآور شد: سامانه ملی سفر در ایام پیک سفر همانند تعطیلات پایانی ماه صفر و فصل تابستان با تشدید خدمت‌رسانی، همراه شبانه‌روزی گردشگران خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha