• یکشنبه / ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403061107054
  • خبرنگار : 71442

۴ سریال از ساترا مجوز گرفت/به «زرافه» منوچهر هادی مجوز ندادند

۴ سریال از ساترا مجوز گرفت/به «زرافه» منوچهر هادی مجوز ندادند

صد و پانزدهمین جلسه شورای صدور مجوز تولید ساترا با دستور کار بررسی چهار طرح و یک فیلمنامه سریال برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، صد و پانزدهمین جلسه شورای صدور مجوز تولید ساترا به ریاست سعید مقیسه و دبیری سیدعلی اکبر محمودی‌مهریزی معاون پایش و نظارت ساترا و حضور اعضای حقیقی و حقوقی و همچنین عوامل تولید طرح‌ها برگزار شد.

در این جلسه طرح‌های «زویا» به نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، «مات» به نویسندگی مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی، «جزر و مد» به نویسندگی امیرعباس پیام  و تهیه‌کنندگی مهران مهام، «به خاطر شادی» به نویسندگی آزاده محسنی کوپایی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی مورد بررسی قرار گرفتند و با آغاز نگارش فیلمنامه، مشروط به اعمال برخی از ملاحظات محتوایی موافقت شد.

همچنین در این جلسه فیلمنامه سریال «زرافه» به تهیه‌کنندگی سعید مرادی و نویسندگی امیرمحمد عبدی و کارگردانی منوچهر هادی بررسی و مقرر شد فیلمنامه مذکور پس از اعمال اصلاحات، مجدداً بررسی و در صورت رعایت نکات شورا، مجوز تولید برای آن صادر شود.

شورای صدور مجوز تولید سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) تنها مرجع صدور مجوز برای تولید سریال‌ها و برنامه‌های شبکه نمایش خانگی در ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۳ ۱۰:۵۹

همان بهتر منوچهر هادی زرت وزرت سریال بی کیفیت بسازد که چه .تهیه کننده وکارگردانان حداقل سعی کنند وزحمت بکشند برای شعور وزمان مخاطب احترام وارزش قائل شوند وهر ننه قمری یه دور بین دستش نگیره وبشه فیلمساز وکارگردان

avatar
۱۴۰۳-۰۶-۱۴ ۰۴:۰۱

هر چی که می‌بینید یا توقیف کنید یا مجوز ندید اینا براش وقت صرف شده هزینه شده کلی آدم ازش قراره نون