• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403061006314
  • خبرنگار : 50653

رئیس هیئت هندبال اصفهان مطرح کرد:

نصف‌جهان میزبان ملی‌پوشان/سهم ۳۰ تا ۷۰ درصدی اصفهان در تیم‌های ملی هندبال

نصف‌جهان میزبان ملی‌پوشان/سهم ۳۰ تا ۷۰ درصدی اصفهان در تیم‌های ملی هندبال

ایسنا/اصفهان مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر هندبال ساحلی در نصف‌جهان برگزار شد که در نهایت با فینالیستی مازندران و هتلداری فرزاد کیش همراه شد و میزبان راهی دیدار رده‌بندی شد.

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی از روز ۵شنبه، هشتم شهریورماه در اصفهان با حضور ۸ تیم در حال برگزاری است و فردا تکلیف قهرمان این دور مشخص خواهد شد.

حسن افتخاری، رئیس هیئت هندبال اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط میزبانی اصفهان در دور نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی اظهارکرد: اصفهان به دلیل مرکزیت کشور و میزبانی‌های متداوم درهندبال ساحلی، همچنین تعداد بیشتر بازیکنان هندبال ساحلی که در لیگ سالن هم اشتغال دارند ازطرف فدراسیون برای این دوره نهایی لیگ میزبانی انتخاب شد.

او با بیان اینکه ۸تیم دردورنهایی لیگ برترهندبال ساحلی حضوردارند، افزود: از ۸ تیم اصفهان دوتیم آرانایل ودولت آباد حضور داشتند که در این مرحله آراتایل راه پیدا کرده است. رقابت‌ها دربالاترین سطح هندبال ساحلی کشور است چرا که تمامی بازیکنان ملی پوش درآن حضوردارند و شرایط بامیزبانی اصفهان وهمکاری آراتایل به نحومطلوبی درحال برگزاری است.

افتخاری با اشاره به اینکه از نظر زیرساخت مجموعه زمین ساحلی ناژوان جای بسیارخوبی است، خاطرنشان کرد: سال‌ها است درهندبال ساحلی از این ویژگی بهره‌مند هستیم که تورنمنت هندبال ساحلی به مناسبت هفته اصفهان هر سال در اردیبهشت ماه برگزارمی‌شود. اصفهان میزبان بسیاری ازملی پوشان در رده‌های مختلف سنی این رشته بوده است. تعدادی ملی پوش در طی سال از اصفهان دعوت شدند که دربرخی تیم‌های ملی از۳۰ تا ۷۰درصد نفرات اصلی را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی از روز پنجشنبه هشتم شهریورماه ۱۴۰۳ آغاز شد که طی آن این نتایج ذیل بدست آمد:

روز پنجشنبه:

شهرداری بندر انزلی ۰ - فجر شهید شعبانی کنگان ۲

ستارگان ۰ - کالنگ هرمزگان ۲

مازندران ۲ - آراتایل اصفهان ۰

هتلداری فرزاد کیش ۲ - نیرو زمینی شهرری ۰

شهرداری بندر انزلی ۱ - کالنگ هرمزگان ۲

فجر شهید شعبانی کنگان ۲ - ستارگان ۰

آراتایل اصفهان ۲ - نیروی زمینی شهرری ۱

هتلداری فرزاد کیش ۰ ـ مازندران ۲

نتایج روز جمعه:

ستارگان ۰ - کالنگ هرمزگان ۲

آراتایل اصفهان ۲ - مازندران ۱

نیروی زمینی شهر ری ۲ - هتلداری فرزاد کیش ۱

شهرداری بندر انزلی ۱ - فجر شهید شعبانی کنگان ۲

شهرداری بندر انزلی۰ - کالنگ هرمزگان ۲

فجر شعبانی کنگان ۲ - ستارگان ۰

آراتایل اصفهان ۲ - نیروی زمینی شهرری ۰

هتلداری فرزاد کیش ۲ - مازندران ۱

عصر امروز در ادامه دیدارهای  لیگ برتر هندبال ساحلی و در مرحله نیمه نهایی ۲ دیدار برگزار شد که طی آن مازندران با شکست کالنگ هرمزگان با نتیجه ۱ - ۲ و تیم هتلداری فرزاد کیش با پیروزی نتیجه ۰ - ۲ برابر آراتایل اصفهان راهی فینال نخستین دوره لیگ برتر هندبال شدند.

بنابراین فردا صبح در فینال اولین دوره لیگ برتر هندبال،  دو تیم مازندران و هتلداری فرزاد کیش برای کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره لیگ برتر هندبال ساحلی به مصاف هم می‌روند.

در دیدار رده‌بندی نیز کالنگ با آراتایل اصفهان دیدار می‌کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha