• شنبه / ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403061006035
  • خبرنگار : 50649

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ طرح عمرانی طی هفته دولت در اقلید

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ طرح عمرانی طی هفته دولت در اقلید

ایسنا/فارس 11 طرح عمرانی به نمایندگی از ۲۸ طرح در شهرستان اقلید با اعتباری بالغ بر ۴۰۳ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس امروز، ۱۰ شهریورماه در مراسم افتتاحیه این پروژه‌ها با یادآوری فلسفه مسئولیت‌پذیری و مدیریت بخش‌های مختلف کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: خدمت به مردم و کسب رضای الهی همواره باید در هر موقعیت و مسئولیتی مدنظر مدیران و کارگزاران کشور باشد و هیچ مسئله‌ای نباید مدیران را از وظایف اصلی‌شان غافل کند.

محسن نعمتی با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های ویژه هر شهرستان و منطقه از استان فارس باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: استان پهناور و پرظرفیت فارس امکان پیشرفت در عرصه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی در هفته دولت را یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدیران و کارکنان دولت در طول سال دانست و افزود: ایجاد امید و نشاط در جامعه و بیان خدمات و دستاوردهای دولتمردان از جمله محورهای مورد توجه در برگزاری هفته دولت است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، نعمتی در سفر به شهرستان اقلید چمن مصنوعی لاله گون و طرح بهسازی روستای لاله گون را به نمایندگی از ۳۰ روستای شهرستان اقلید افتتاح کرد.

وی همچنین ضمن افتتاح مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزشگاه شهید رحیمی شهر حسن‌آباد و طرح سامانه‌های نوین آبیاری، دبستان خیرساز امام صادق(ع) قدم آباد، دبستان خیرساز حسین آباد و دبستان ابن سینا باز بچه را کلنگ‌زنی کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در سفر به شهرستان اقلید ضمن افتتاح مسکن مددجویی بهزیستی و نهضت ملی مسکن شهرستان اقلید، جاده دسترسی به کارخانه آهن اسفنجی را افتتاح کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha