• جمعه / ۹ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060905219
  • خبرنگار : 50093

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خبر داد

حرکت ۱۹ هزار زائر پیاده در جاده‌های خراسان رضوی

حرکت ۱۹ هزار زائر پیاده در جاده‌های خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: ۲۶۱ کاروان پیاده تا امروز و حدود ۱۹ هزار نفر در مسیرهای منتهی به مشهد در حرکت هستند.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت جاده‌های خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: تمامی محورهای ورودی و خروجی منتهی به مشهد ترافیک نیمه‌سنگین دارد. در مسیر آزادراه شهید شوشتری به سمت نیشابور (غرب) و تربت‌حیدریه (جنوب) و مسیر مشهد به قوچان (شمال) شاهد ترافیک نیمه‌سنگینی هستیم.

وی در خصوص افزایش سطح ترافیکی جاده‌های ورودی به مشهد و خراسان رضوی عنوان کرد: ورودی‌های مشهد نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است. مسیرهای ورودی‌ به خراسان رضوی نیز حدود ۷ درصد افزایش داشته است.

میش‌مست افزود: خیل عظیم زائران پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد را نیز شاهد هستیم. ۲۶۱ کاروان پیاده تا امروز و حدود ۱۹ هزار نفر در مسیرهای منتهی به مشهد در حرکت هستند.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی یادآور شد: پیش‌بینی کرده بودیم که مسیر جاده قدیم مشهد به نیشابور از روز شنبه مسدود شود، اما از آنجا که زائران پیاده زیادی در این مسیر تردد دارند، جهت رفاه حال زائران پیاده این مسیر را از امروز مسدود کردیم تا زائران به سهولت پیاده‌روی خود را انجام دهند.

میش مست اضافه کرد: دو طرف این جاده از امروز تا روز شهادت امام رضا(ع) مسدود است و از ظهر روز شهادت امام رضا(ع) برای تخلیه بار ترافیکی این مسیر از سمت مشهد به ملک آباد یک طرفه خواهد شد و به صورت کامل در اختیار خودروها قرار خواهد گرفت.

وی همچنین یادآور شد: در روز گذشته یک مورد تصادف منجر به فوت داشته‌ایم. در مسیر شهرستان نیشابور به دلیل واژگونی یک دستگاه خودرو، راننده این وسیله فوت کرده است. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۹ فقره تصادف جرحی با ۱۷ مصدوم و ۲۰ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های خراسان رضوی داشته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha