• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403060704406
  • منبع : نمایندگی مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در مازندران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در مازندران

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال، گفت: ممنوعیت تردد برای اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، یدالله جهان‌تاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل انتهای تونل البرز تا سیاه‌بیشه هستیم، اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران-شمال سنگین است.

وی افزود: تردد خودروها در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی چلاو به‌صورت سنگین است و مسیر شمال به جنوب جاده چالوس در دوراهی طویر مسدود شد.

این مسئول با اشاره به اینکه پس از تخلیه بار ترافیکی محور از کرج و تهران به سمت شمال یک‌طرفه خواهد شد، تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا صبح روز شنبه ۱۰ شهریور ماه در جاده‌های شمال ادامه دارد.

 به گفته جهان‌تاب ممنوعیت تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ظهر روز چهارشنبه، ۷ تا ساعت ۶صبح روز شنبه، ۱۰ شهریورماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، سوادکوه، محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است. رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۷ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴روزهای پنج‌شنبه ۸ و جمعه ۹ شهریورماه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی طی روز جمعه ۹ شهریورماه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهان‌تاب با بیان اینکه روز جمعه محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اعمال می‌شود، گفت: از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و از ساعت ۱۷ از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال‌ خواهد شد.

وی افزود: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha