• چهارشنبه / ۷ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403060704401
  • خبرنگار : 50471

افتتاح چند پروژه کشاورزی، بهسازی و مقاوم‌سازی و بهداشت و درمان در نهاوند

افتتاح چند پروژه کشاورزی، بهسازی و مقاوم‌سازی و بهداشت و درمان در نهاوند

ایسنا/همدان امروز چهارشنبه ۷ شهریور همزمان با ششمین روز از هفته دولت چندین پروژه کشاورزی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، بهداشت و درمان و... در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهسازی روستای حبیب‌آباد از توابع بخش خزل با ۸۲ واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی، ۱۵۰۰ متر جدول‌گذاری و هشت‌هزار متر اجرای آسفالت با ۳و نیم میلیارد ریال نخستین پروژه‌هایی بود که امروز در شهرستان به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این آیین گفت: در شهرستان نهاوند مانند سایر نقاط کشور اقدامات قابل توجهی طی این سه سال در زمینه‌های مختلف از جمله بهسازی روستاها و مقاوم‌سازی مسکن روستایی، حوزه راه‌ها، کشاورزی، بهداشت و درمان و... انجام شده است.

وی اظهار کرد: باید در کنار شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، یاد و خاطره شهید راه خدمت آیت‌الله رئیسی را هم گرامی بداریم زیرا در دوران ریاست جمهوری ایشان ادبیات خدمت‌رسانی به مردم عوض شد و اینکه امسال در هفته دولت ایشان در بین ما حضور ندارند بسیار حزن‌انگیز است.

وی افزود: هفته دولت، هفته اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های نظام جمهوری اسلامی است، بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به آگاهی بخشی به مردم در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

احمدوند اقدامات عمرانی و بهسازی انجام شده در سه سال اخیر برای روستاهای شهرستان را برابر با دو دهه کار در شهرستان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه اقدامات دولت در شهرستان در حوزه راه‌ها و کاهش حوادث جاده‌ای بسیار موثر و موفق بوده است، از مدیران خواستار گزارش عملکرد دولت به رسانه‌ها شد.

همچنین امروز مسکن تحت پوشش کمیته امداد در روستای حاجی‌آباد گیان به نمایندگی از ۱۴ مسکن با هزینه هر واحد ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض و اعتبار کلی ۶میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح خانه بهداشت گنبدکبود با ۶۴۸ خانوار با توجه به ضرورت نیاز راه‌اندازی این مرکز در روستا همزمان با سه روستای دیگر از جمله روستاهای سهران، رودحسن علیا  و دارسیبه با هزینه هر کدام  یک میلیارد تومان از جمله پروژه‌هایی بود که امروز در شهرستان انجام شد.

همچنین طرح آبیاری بارانی با هزینه کلی یک‌میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان که یک‌میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان آن از سهم یارانه دولتی پرداخت شده با اشتغالزایی ۱۵ نفر و آورده دو میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال به مساحت ۳۳و نیم هکتار در روستای سعدوقاص نیز جزو پروژه‌هایی بود که امروز با حضور مسئولین شهرستان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام 
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha