• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060603587
  • خبرنگار : 50040

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت

سالن سینمای کانون پرورش فکری تالش به بهره‌برداری رسید

سالن سینمای کانون پرورش فکری تالش به بهره‌برداری رسید

ایسنا/گیلان در آیینی به مناسبت هفته، سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش به بهره‌برداری رسید.

سید جلیل میرعظیمی امروز، ۶ شهریورماه در حاشیه افتتاح سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش، ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از تلاش‌های مسئولان دوره‌های مختلف، به تشریح روند آماده‌سازی سالن سینمای کانون پرورش فکری شهرستان تالش پرداخت و اظهار کرد: اجرای این طرح از سال ۱۳۸۸ آغاز ‌شد و با اختصاص بودجه قریب به سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین، از فرصت‌های پیش روی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها با راه‌اندازی سالن سینمای کانون تالش سخن گفت و افزود: این طرح با مساحت ۲۵۰ مترمربع، ۱۱۴ صندلی و امکانات مناسب دیداری و شنیداری، بستری برای برگزاری ویژه‌برنامه‌ها و اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری استانی و شهرستانی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مناسب‌سازی این فضای فرهنگی برای افراد با نیازهای ویژه را نیز در دستور کار دانست و تصریح کرد: آیین بهره‌برداری از این طرح عمرانی لحظه‌ای شادی‌آفرین برای کانونی‌ها و زمینه‌ساز کاشت غنچه‌های لبخند بر لبان کودکان و نوجوانان است.

میرعظیمی ادامه داد: تمام تلاش دست‌اندرکاران کانون پرورش فکری معطوف به نشاندن لبخند شادی بر لبان کودکان و نوجوانان ایران اسلامی است.

وی راه‌اندازی سالن سینمای کانون پرورش فکری شهرستان تالش را بستری برای تبدیل این کانون به قطب فرهنگی - هنری دانست و اضافه کرد: تلاش تمامی دست‌اندرکاران گشایش این سالن در ذهن و خاطره همگان، به‌ویژه آینده‌داران ایران اسلامی به‌یادگار خواهد ماند.

ایرج موذن، فرماندار شهرستان تالش نیز، از رسالت‌های مسئولان برای گزارش‌دهی به مردم، به‌ویژه هفته نکوداشت دولتمردان گفت و عنوان کرد: خداوند را شاکریم که در این موقعیت زمانی و مکانی شاهد افتتاح یک طرح عمرانی باشیم که زمینه‌ساز شکوفایی استعدادها و رشد فکری نسل کودک و نوجوان خواهد ‌بود.

وی از حمایت مسئولان و اختصاص منابع مالی مناسب طی سال جاری برای افزایش امکانات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش خبر داد و اظهار ‌کرد: شکوفایی کانون، مایه خوشحالی مردمان تالش است و تلاش می‌کنیم در حد توان برای بالندگی فرزندانمان گام‌ برداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha