• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060603437
  • خبرنگار : 50984

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی مشهد خبر داد

«نامیرا» رویداد پاس‌داشت بی‌مثل‌ترین حماسه برگزار می‌شود

«نامیرا» رویداد پاس‌داشت بی‌مثل‌ترین حماسه برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی مشهد از برگزاری رویداد «نامیرا» به مناسبت بزرگداشت حماسه حسینی، از ۶ شهریور به مدت سه شب پیاپی در مجتمع دکتر شریعتی جهاد دانشگاهی مشهد خبر داد.

مهدی نعیمیان راد در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه هر شب از این رویداد دارای چند بخش اصلی بوده و شامل سخنرانی‌ها و اجراهای هنری متنوعی در همین زمینه است، اظهار کرد: در شب اول، مهدی ناظران پور از فعالان فرهنگی و از راویان معروف تاریخ شفاهی مشهد، با موضوع هدف و سنت‌های عزاداری در مشهد قدیم، سخنرانی خواهد کرد. سپس یاسین حجازی به صورت زنده به اجرای یکی از قسمت‌های پادکست نیوفولدر که درباره امام حسین(ع) و وقایع مرتبط با نهضت حسینی است، خواهد پرداخت.

وی افزود: در ادامه برنامه و در تکمیل پادکست علی کیانی نژاد، نی‌نوازی خواهد داشت. در حاشیه این شب، شاهد اجرای نقاشی خط از علیرضا بهدانی با موضوع اسامی و القاب امام رضا(ع ) خواهیم بود. از رویدادهای فرعی این شب نیز می‌توان به برپایی نمایشگاه عکس غریب قریب، که مروری بر عکس‌های کمتر دیده شده مشهد و امام رضا(ع) است، اشاره کرد.

نعیمیان راد با اشاره به بخش‌های هنری در شب دوم این رویداد خاطرنشان کرد: همچنین محسن حسام مظاهری از پژوهشگران برتر دینی کشور با موضوع دین پازلی و دین موزاییکی به ایراد سخن خواهد پرداخت. در ادامه یاسین حجازی بخشی از کتاب «آه» را قرائت کرده و این شب با اجرای نی نوازی کیانی نژاد به پایان خواهد رسید.

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی مشهد گفت: در شب سوم سخنان میلاد دخانچی، نویسنده و پژوهشگر با موضوع پدیدارشناسی ابلیس در واقعه عاشورا را خواهیم داشت و در ادامه یاسین حجازی کتاب قاف را خوانش کرده و در نهایت برنامه با اجرای نی‌نوازی به پایان می‌رسد.

وی افزود: در کنار این رویداد و در هر سه شب، موکب دانشجویان از مهمانان پذیرایی خواهند کرد.

گفتنی است رویداد «نامیرا» به همت سازمان دانشجویان و فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد و همچنین کانون بعثت اخلاق، از ۶ شهریور به مدت سه شب پیاپی از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱ در تالار فردوسی مجتمع دکتر شریعتی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha