• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403060603387
  • خبرنگار : 50163

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی:

زنجان ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های انجمن‌های ورزشی دارد

زنجان ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های انجمن‌های ورزشی دارد

ایسنا/زنجان رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با بیان اینکه تمرکز ویژه‌ای بر رشته‌های المپیکی شده است، گفت: برای اولین بار توانستیم سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ژاپن را در رشته موج‌سواری کسب کنیم که اتفاقی بسیار مهم است.

عباس ناطق‌ نوری امروز (سه‌شنبه، ششم شهریور ماه) در مجمع سالانه و عمومی هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان، با بیان اینکه فدراسیون انجمن‌های ورزشی بالغ بر ۳۰ انجمن و کمیته دارد و یکی از بزرگترین فدراسیون‌های ساختاری کشور است، اظهار کرد: هیئت‌های انجمن‌های ورزشی رسالت سنگینی برعهده دارند، شش رشته المپیکی، رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی، ورزش‌های داخل سالنی، ورزش‌های نزدیک به ورزش همگانی، هوایی، دریایی، ساحلی و خاکی در این فدراسیون فعال است.

وی با بیان اینکه رشته‌های نوپایی در فدراسیون انجمن‌های ورزشی تأسیس شده‌ است که شرایط فدراسیون را سخت‌تر می‌کند، گفت: باید هریک از این رشته‌ها در مسیر و ریل اصلی خود قرار گیرد تا بتوان به اهداف تعیین‌شده دست یافت.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز رشته‌های زیر نظر فدراسیون، وارداتی است و همین موضوع کار را سخت‌تر می‌کند، ادامه داد: برای رفع این مشکل، با همکاری حامیان مالی درصددیم به نحوی مناسب مشکلات به‌وجود آمده را حل کنیم.

ناطق‌ نوری با بیان اینکه استان زنجان، ظرفیت‌های بسیار خوبی در رشته‌های مختلف انجمن‌های ورزشی دارد، اظهار کرد: این استان می‌تواند در رشته‌های موج‌سواری، اسکی روی آب و ماهیگیری بیش از گذشته فعال باشد.

او با تاکید بر اینکه این استان در میزبانی از اردوهای مختلف تیم ملی مانند سپک‌تاکرا به نحو مطلوبی عمل کرده است، بیان کرد: برگزاری چنین اردوهایی می‌تواند مبتنی بر آمایش سرزمینی باشد که به شناسایی و کشف استعدادهای ورزشی منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه استان‌ زنجان نمایندگان خوبی در المپیک داشت، افزود: کشف استعدادهای برتر می‌تواند چشم‌انداز بهتری را پیش روی ورزش استان و کشور فراهم کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha