• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403060502771
  • خبرنگار : 50040

فرماندار لنگرود مطرح کرد

تحقق گردشگری دریامحور گیلان در بندر چمخاله

تحقق گردشگری دریامحور گیلان در بندر چمخاله

ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، بندر چمخاله را تنها بندر گردشگری شمال کشور دانست و ادامه داد: رویکرد استان و شهرستان گردشگری دریامحور است.

محمدرضا جلالی امروز، ۵ شهریورماه در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان لنگرود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت، آیت الله رئیسی، اظهار کرد: شهدای والامقام دولت به واسطه ساده زیستی و مردم داری و ولایتمداری و پایبندی به آرمان های انقلاب منشاء اثر فراوان در جامعه و نظام اداری کشور داشتند.

وی از شهدای دولت به عنوان الگوهای جاودان جامعه در مسیر اعتلای کشور و نظام یاد کرد و افزود: وظیفه مسئولان است که به تاسی از مکتب شهدا دغدغه ای جز خدمت به مردم نداشته باشند.

فرماندار لنگرود هفته دولت را فرصت تبیین عملکرد دستگاه های اجرایی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه دستان استان گیلان و شهرستان لنگرود در هفته دولت امسال پُر است و باید با اطلاع رسانی اقدامات دولت در جهت جلب رضایتمندی مردم گام برداریم.

جلالی با بیان اینکه شهرستان لنگرود در هفته دولت امسال ۱۲۹ پروژه با اعتبار ۱۸۴ میلیارد تومان را در دست افتتاح دارد، خاطرنشان کرد: امروز شاهد بهره برداری از پروژه برق رسانی شهر چاف و چمخاله هستیم؛ یکی از معضلات شهرستان لنگرود در حوزه برق، سرقت سیم در مناطق مختلف بوده؛ البته با اهتمام و اقدام به موقع مجموعه توزیع برق استان، شاهد کمترین اثرگذاری سوء بر زندگی مردم هستیم.

تحقق گردشگری دریامحور گیلان در بندر چمخاله

وی از مردم خواست برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از اموال عمومی و ایجاد اختلال در زندگی مردم، با مجموعه توزیع برق استان همکاری کنند و گفت: تامین برق یکی از نیازهای آینده چاف و چمخاله است، زیرا به جهت اقبال گردشگران، شاهد افزایش روزافزون نیازمندی های این شهر به ویژه در تامین برق پایدار هستیم.

فرماندار لنگرود آینده چاف و چمخاله را بسیار روشن دانست و اضافه کرد: طرح هایی که در دولت سیزدهم اجرایی شده و در دولت چهاردهم نیز پیگیری خواهد شد، مبتنی بر اقتصاد دریامحور است و در این راستا، به زودی بندر گردشگری چمخاله را افتتاح خواهیم کرد.

وی چاف و چمخاله را نگین گردشگری گیلان دانست و متذکر شد: فاز نخست بندر چمخاله با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان اجرایی شده و به زودی به اتمام می رسد، اما در فاز دوم بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه بندر صورت می گیرد و کار هتل سازی و محوطه سازی و پارک سازی و... آغاز می شود.

جلالی از آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه های روستایی و شهری شهرستان طی امسال خبر داد و بیان کرد: دولت سیزدهم در عملکرد ۱۰۰۰ روزه خود اقدامات موثری را انجام داده و فقط در شهرستان لنگرود ۵۱۰۰ میلیارد تومان طرح و پروژه صنعتی و عمرانی و خدماتی را به بهره برداری رساندیم.

وی با اشاره به افتتاح فاز اول یک کشتارگاه طیور در کومله با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۶۰۰ نفری، عنوان کرد: در دولت سیزدهم برای ساخت ۱۲ خانه بهداشت برنامه ریزی کردیم که تاکنون پنج خانه بهداشت احداث شده و چهار خانه بهداشت دیگر تا دهه فجر احداث می شود و مابقی را طی سال آینده تکمیل می کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۷ ۰۰:۱۰

آلودگی رودخانه های لنگرود (شلمانرود و پیله رود) وحشتناکه و هر دو وارد چمخاله بعد دریا میشن.