• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403060502520
  • منبع : نمایندگی سمنان

فرماندار عنوان کرد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۷ پروژه در گرمسار

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۷ پروژه در گرمسار

ایسنا/سمنان پروژه های هفته دولت شهرستان گرمسار در آیینی با حضور معاون استاندار سمنان، امام جمعه و فرماندار گرمسار و جمعی از مسوولان استانی به طور همزمان به بهره برداری رسید.

رضا خانی فرماندار شهرستان گرمسار ۵ شهریورماه در این آیین اظهار کرد: در مجموع ۹۷ طرح به ارزش یک هزار و ۴۶۱ میلیارد تومان در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت ۶۱ طرح عمرانی با اعتبار سه هزار و ۱۶ میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود. 

فرماندار شهرستان گرمسار با بیان اینکه در هفته دولت افتتاح ۱۴ طرح اقتصادی به ارزش ۹ هزار و ۶۵۸ میلیارد ریال برنامه‌ریزی شده است اضافه کرد: با افتتاح این طرح ها بالغ بر ۴۳۰ نفر در گرمسار صاحب شغل می‌شوند.

خانی همچنین از کلنگ زنی چندین پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: طی این هفته عملیات اجرایی ۲۲ طرح عمرانی با اعتبار یک هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال به طور رسمی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان گرمسار بیشترین سهم را در تعداد طرح‌های این بخش به خود اختصاص داده تصریح کرد: دهیاری‌ها، شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب و صنعت و معدن به ترتیب بیشترین سهم را در طرح‌های افتتاح شده هفته دولت در این شهرستان دارند.

خانی با اشاره به افزایش قابل توجه پروژه های هفته دولت در گرمسار اظهار کرد: میزان اعتبار طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال نسبت به سال قبل ۲.۴ برابر افزایش داشته است. همچنین میزان اعتبارات طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان نسبت به هفته دولت سال قبل ۱۴۰ درصد افزایش داشته‌است. 

فرماندار گرمسار بحران کم‌آبی و تامین برق صنایع را از جمله مهمترین مشکلات این شهرستان برشمرد و بیان کرد: تا کنون بالغ‌بر ۲۰ جلسه شورای حفاظت از منابع آب در این راستا در سطح شهرستان تشکیل شده تا بخشی از مشکلات این حوزه مدیریت و حل شود

وی با اشاره به حق آبه شهرستان گرمسار از حبله رود گفت: جلوگیری از برداشت نامتعارف و غیرقانونی در بالادست مطالبه اصلی و مهم مردم و کشاورزان گرمساری‌ است و تحقق این امر بخش اعظمی از مشکلات کم‌آبی در گرمسار را رفع می‌کند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار بر حل مشکلات شهرستان تاکید کرد و گفت:  مهم ترین مشکل گرمسار مبحث آب است.

وی خواستار مطالبات مردم گرمسار و خصوصا کشاورزان شهرستان در خصوص حق آبه مردم از سد نمرود و رودخانه حبله رود شد.
امام جمعه گرمسار خاطرنشان کرد: مسئولیت و پست و مقام برای عده‌ای فرصت دنیاورزی است که یقیناً ضرر خواهند کرد و برای عده ای فرصت خدمت کردن به بندگان خدا که عاقبت به خیری با آنها است‌.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha