• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403060502436
  • خبرنگار : 71567

دعوت رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران از رتبه‌های برتر کنکور

دعوت رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران از رتبه‌های برتر کنکور

رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران از رتبه‌های برتر گروه‌های آزمایشی تجربی و ریاضی برای تحصیل در دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دعوت کرد و گفت: اصل در دانشکده بیوتکنولوژی، پذیرش کیفی است.

به گزارش ایسنا، حسین مهدوی، رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران در آستانه انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه و بازدید برگزیدگان کنکور سراسری از دانشگاه تهران، گفت: دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران در رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی با سه گرایش «بیوتکنولوژی مولکولی»، «بیوتکنولوژی پزشکی» و «فراورش زیستی» نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کند.

رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران با یادآوری اینکه سال ۱۴۰۲ برای نخستین بار در این سه گرایش نسبت به پذیرش دانشجو اقدام شد، گفت: پذیرش دانشجو در دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران دارای مصاحبه نیز است.

استاد دانشکدگان علوم دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: رتبه‌های برتر کنکور و عموماً دارندگان رتبه‌های زیر ۲۰۰ گروه‌های آزمایشی تجربی و ریاضی، مخاطبان تحصیل در دکتری پیوسته بیوتکنولوژی هستند.

مهدوی با بیان اینکه ظرفیت پذیرش در هر گرایش دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران با توجه به علاقه دانشجویان پذیرفته شده و همچنین اساتید تعیین می‌گردد، تاکید کرد: کیفیت در این دانشکده حرف اول را می‌زند. در سال تحصیلی گذشته که اولین دوره پذیرش در سه گرایش رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی بود، پس از انجام مصاحبه علمی از داوطلبان تحصیل در این رشته، فقط ۱۲ داوطلب پذیرش شدند. بنابراین یک مؤلفه مهم پذیرش دانشجو در دانشکده بیوتکنولوژی، حفظ و ارتقای کیفیت است.

رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران با دعوت از رتبه‌های برتر و تک رقمی‌های کنکور سراسری برای تحصیل در دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، گفت: دانشکده بیوتکنولوژی به عنوان مجهزترین مرکز علمی بیوتک کشور با توان ارتباطی استفاده از کلیه امکانات آزمایشگاه‌های دانشگاه تهران و همچنین توان علمی دانشکده‌های مختلف دانشگاه تهران فرصت مناسبی برای رتبه‌های برتر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۰۷ ۱۶:۵۰

سلام نفرات برتر ، لطفاً پزشکی را انتخاب کنید, تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید. و اگر میخواهید این رشته را انتخاب کنید قبلش با نفرات برتر قبلی که بیوتکنولوژی خوانده آمد مشورت کنید.