• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403060502365
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار لرستان:

۷ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در حال احداث است

۷ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در حال احداث است

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: هفت واحد تولیدی بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی بروجرد در حال احداث است.

مسلم مرادی امروز (پنجم شهریور ماه) در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان بروجرد با امام‌ جمعه که به‌مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: در دولتی خدمت کردیم که در راه خدمت به مردم، رئیس‌ جمهور و همراهانش به شهادت رسیدند. دولت سیزدهم امید و اعتماد مردم را افزایش داد.

او بیان کرد: رئیس‌ جمهور شهید در سطح پایین‌ترین مردم جامعه زندگی می‌کرد، شهید رئیسی فردی بود که مسئولیت‌های بالایی را طی کرد تا به ریاست‌ جمهوری رسید، او با وجود همه مدارج علمی و مسئولیت‌ها، ساده‌زیست بود و مظلومانه به شهادت رسید. شهید رئیسی ذوب در ولایت بود و ولایت‌ فقیه برای او شاخص بود، او گوش‌ به‌ فرمان رهبری بود، او دومین رئیس‌ جمهور شهید بعد از شهید رجایی بود، شهادت پاداش مجاهدت‌های شهید رئیسی بود.

معاون استاندار لرستان گفت: شهید رئیسی بدهی‌های دولت قبلی را تسویه و مشکلات زیادی مانند نبود کالاهای اساسی و درگیر شدن کشور با بیماری کرونا و مشکلات کمبود واکسن را حل‌ و فصل کرد.

مرادی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در بروجرد، افزود: در سه سال گذشته ۱۰۰ روستا از طرح هادی برخوردار و نهضت آسفالت در ۱۰۰ روستا انجام شد.

وی اظهار کرد: ۲۰۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی در دولت سیزدهم به متقاضیان این شهرستان پرداخت شده و ریل‌گذاری ساخت مسکن در دولت سیزدهم انجام و در شهرستان بروجرد ۷۰۰۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه ۲۴۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در بروجرد آماده واگذاری است، ادامه داد: شهرستان از تفرقه و اختلاف برخی مسئولان رنج می‌برد.

مرادی با بیان اینکه از تعطیلی ۱۹۲ کارخانه و تولیدی در شهرستان بروجرد جلوگیری شد، بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی با هفت تولیدی بزرگ در حال احداث است و به‌زودی یک شرکت تولیدی در حوزه فرو سیلیس در منطقه ویژه اقتصادی با ۳۰۰ کارگر شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بروجرد که در دولت سیزدهم برای شهرستان بروجرد مصوب شد ظرفیت بالایی برای رونق و تولید و اشتغال است.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: در دولت سیزدهم ۴۵۰۰ پرونده در حوزه گران‌فروشی ‌و کم‌فروشی در تعزیرات حکومتی بروجرد تشکیل شده است و یک فقره نیز ۲۷ میلیارد تومان جریمه شد.

مرادی گفت: اکنون با وجود رونق تولید و اشتغال در شهرستان بروجرد، نیازمند ۱۰۰۰ کارگر در کارخانه‌های سنگبری و آجرپزی‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: تا دو سال آینده، همه خانه‌های روستایی در شهرستان بروجرد نوسازی خواهد شد و در دولت سیزدهم همه روستاهای شهرستان گازرسانی شدند و اعتبارات ویژه برای سد آبسرده که یکی از پروژه‌های راهبردی شهرستان است، توسط دولت تخصیص داده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha