• دوشنبه / ۵ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403060502213
  • خبرنگار : 50123

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

همه دستگاه‌های خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری تا آغاز ماه مهر آماده‌باش باشند

همه دستگاه‌های خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری تا آغاز ماه مهر آماده‌باش باشند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به تعطیلات ماه صفر و ورود گردشگران و مسافران به استان به واسطه افزایش ترددها، لازم است همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و متولی در ایام باقی‌مانده تا آغاز ماه مهر آماده‌باش باشند تا این ایام به خوبی سپری شود.

علی حیدری پنجم شهریورماه در جلسه کمیسیون کاهش تصادفات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از مسافران اربعین در حال بازگشت به استان هستند که در این ایام بیش از ۲۱۰ دستگاه اتوبوس مورد استفاده قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: تعطیلات آخر صفر و ورود مسافران و گردشگر به استان و آغاز فعالیت مدارس قطعاً بر مباحث ترافیکی و تردد تاثیرگذار است.

حیدری گفت: تقسیم کاری صورت گرفت که فعالیت پلیس در این ایام بیشتر و راهداری نیز در محل‌هایی که احساس خطر می‌شود و ممکن است تصادف اتفاق بیفتد تمهیداتی را بیندیشد، در حقیقت لازم است همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و متولی در ایام باقی مانده تا آغاز ماه مهر آماده‌باش باشند تا این ایام به خوبی سپری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری به تصادفاتی که طی چند روز گذشته در استان اتفاق افتاد اشاره و تصریح کرد: این موارد نیز مورد بحث قرار گرفت و دلایل آن بررسی شد، کما اینکه براساس آمارها بیش از ۸۰ درصد تصادفات ناشی از عوامل انسانی و عمدتاً به دلیل عدم رعایت سرعت و حق تقدم بوده است.

حیدری تاکید کرد: برخلاف اینکه برخی محورهای استان به چهار خطه تبدیل شده اما در همان محورها تصادفات ناگواری اتفاق افتاده که نشان‌ می‌دهد هر چه جاده‌ها توسعه یابد و ضوابط ایمنی رعایت شود اما مردم رعایت نکنند، شاهد تصادفات خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha