• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403060301391
  • خبرنگار : 50010

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس:

برای حل مشکل کمبود پرستار در هشترود رایزنی می‌کنیم

برای حل مشکل کمبود پرستار در هشترود رایزنی می‌کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود پرستار در بیمارستان‌های امام حسین(ع) هشترود و امیرالمومنین(ع) چاراویماق مشهود است و ما در حال رایزنی با وزارت بهداشت برای حل این مشکل هستیم.

فرامرز شهسواری در گفتگو با ایسنا اظهارکرد: با رایزنی‌های انجام شده با وزارت بهداشت، مشکل کمبود پزشک‌متخصص اعم از بیهوشی و مراقبت‌های ویژه در تنها مرکز درمانی هشترود مرتفع شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا مطالبات کادر درمان از پزشک تا پرستار و خدمه و کادر اداری را با کمک وزارت بهداشت و درمان بروز رسانی کنیم تا این عزیزان بیش از این با مشکل مالی مواجه نباشند.

وی یادآور شد: با پیگیری مطالبات کشاورزان، سهمیه گازوئیل هشترود به مقدار یکصد هزار لیتر برای مصارف کشاورزی از طریق گفتگو با وزارت جهاد کشاورزی اضافه شد تا کشاورزان در زمان کشت و زرع با مشکلات حادث شده قبلی مواجه نباشند.

شهسواری در خصوص پروژه‌های عمرانی نیز اضافه کرد: از طریق پیگیری از وزارت راه شهرسازی اعتبارات ویژه‌ای برای بهسازی مسیر ورودی به اتوبان و راه روستایی آتش بیگ که راه ارتباطی بیش از ۱۰۰ روستا بوده، تخصیص یافت و هم اکنون این مسیرها برای بهبود وضعیت موجود به پیمانکار سپرده شده‌اند.

وی از آسفالت ریزی جاده مواصلاتی قره چمن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: بیش از نیمی از این مسیر، چندین سال است که آسفالت ریزی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: مشکل آب شرب شهر قره آغاج نیز با بهره گیری از سد خولام در کوتاه مدت حل خواهد شد و ما از طریق وزارت نیرو برای حل این مشکل به صورت شبانه روزی با همراهی مدیر آب و فاضلاب شهرستان چاراویماق تلاش می کنیم.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با جذب اعتبارات لازم، بهسازی چندین نقطه از نقاط حادثه خیز محلات هشترود و چاراویماق را توسط ادارات مربوطه به پیمانکار می‌سپاریم، ادامه داد: به اتمام رسیدن پروژه بزرگ اتوبان هشترود- مراغه یکی از مطالبات خیلی مهم مردم از مسئولان است و ما با همکاری نماینده مراغه در جهت رفع این مشکل هستیم و توانستیم برای این پروژه نیز اعتبارات ویژه ای را جذب کنیم.

وی افزود: برای احداث پست ۴۰۰ برق در شهرستان هشترود نیازمند همکاری و کمک دولت چهاردهم هستیم و از آنجایی رئیس جمهور شخصا با مشکلات موجود، به خصوص معضل کمبود برق در این شهرستان آشناست، انتظارمان این است که برای حل مشکلات موجود از طریق اختصاص اعتبارات ویژه از طریق نهاد ریاست جمهوری بتوانیم بر این مشکلات فائق آییم.

وی گفت: در دیدار با رئیس بنیاد مسکن کشور  ۷۵۰ تن قیر رایگان علاوه بر سهمیه این دو شهرستان و احداث دیوار حائل برای چندین روستا در حوزه های انتخابیه هشترود و چاراویماق اختصاص یافت.

شهسواری خاطرنشان کرد: در نشست با رئیس کل بنیاد مسکن کشور، بحث پرداخت وام بلا عوض مسکن به پنج دهک یارانه بگیر و تخصیص یک دستگاه ماشین سبک حمل زباله به روستای گویجه قلعه‌ از توابع بخش مرکزی شهرستان چاراویماق مورد بررسی قرار گرفت که با درخواست این مطالبات موافقت شد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha