• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403060301337
  • خبرنگار : 71442

«به تو از دور سلام» برای جاماندگان اربعین پخش می‌شود

«به تو از دور سلام» برای جاماندگان اربعین پخش می‌شود
عکس تزیینی است

رادیو صبا به مناسبت فرا رسیدن روز اربعین امام حسین (ع) با ویژه‌برنامه «به تو از دور سلام» جاماندگان زیارت را همراهی می‌کند.

الهه سلحشور ـ تهیه‌کننده برنامه «به تو از دور سلام» ـ درباره جزئیات این برنامه که ویژه اربعین روی آنتن رادیو صبا می‌رود، به ایسنا بیان کرد: «به تو از دور سلام» ویژه‌برنامه‌ای برای جاماندگان مشتاق زیارت است که با بخش‌های مختلف گزارش، گفتگوی کارشناسی و آیتم با مضامین عشق امام حسین(ع) و زیارت اربعین سلام مشتاقان زیارت را به امام حسین (ع) می‌رساند.

به گفته‌ وی این ویژه‌برنامه با ارتباط با گزارشگران مراسم پیاده‌روی اربعین حال و هوای عاشقان امام حسین(ع) را در کربلای معلا گزارش می‌دهد و در ارتباط با گزارشگران همراه با پیاده‌روی ویژه جاماندگان زیارت اربعین مخاطبان را همراهی می‌کند.

سلحشور گفت: گفتگو با هنرمندان و قهرمانانی که به عشق امام حسین علیه السلام و یارانش اثری خلق کردند و یا به موفقیتی رسیدند و با عشق حسینی نذر هر ساله دارند از بخش‌های ویژه این برنامه است و در بخش دیگری از این برنامه روایت عاشقانی را می‌شنویم که مشتاق زیارت اربعین بودند ولی به عشق امام حسین علیه السلام هزینه سفر خود را در راه خیر نذر کردند.

«به تو از دور سلام» برای جاماندگان اربعین پخش می‌شود

این تهیه‌کننده همچنین گفت: «به تو از دور سلام» گفتگو با حجت الاسلام مهدی دربانی فضیلت زیارت امام حسین علیه السلام در روز اربعین را پخش می‌کند و از ویژگی عاشقان امام حسین(ع) که عشق حسینی در رفتار و کردار آنها دیده می‌شود گفته می‌شود. این برنامه در بخش تعاملی از مخاطبان مشتاقی که از این سفر جا مانده‌اند می‌خواهد احساس خود را از طریق ارسال پیامک و تماس با برنامه به اشتراک بگذارند.

ویژه برنامه «به تو از دور سلام» روز یکشنبه چهارم شهریور از ساعت ۹ صبح به تهیه‌کنندگی الهه سلحشور و با اجرای مهدی پر پخش می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha