• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403060300912
  • خبرنگار : 50046

دستبند پلیس بر دستان ۶ محکوم متواری در اسفراین

دستبند پلیس بر دستان ۶ محکوم متواری در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۶محکوم متواری سابقه دار کمتر از ۴۸ساعت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شناسائی و دستگیری محکومان تحت تعقیب مراجع قضائی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی موفق به شناسائی ۶محکوم متواری کمتر از ۴۸ ساعت در سطح شهرستان شدند که پس از هماهنگی قضائی در چند عملیات ضربتی کمتر از ۴۸ ساعت در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی  منتقل شدند.

سرهنگ روهنا با اشاره به اینکه متهمان محکوم متواری دارای چندین فقره سابقه کیفری سرقت و حمل مواد مخدر در سطح شهرستان بودند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند.

عامل تهدید و اخاذی از زنان در دام پلیس شیروان

جانشین انتظامی شیروان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و اخاذی فضای مجازی در شهرستان شیروان خبر داد.

سرهنگ جواد زرهرن بیان کرد: در پی شکایت و مراجعه بانوان شیروانی مبنی بر تهدید و اخاذی فردی در بستر فضای مجازی مراتب به ‌صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت‌ معلوم در یکی از محله های شهرستان مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد که در تحقیقات اولیه، متهم منکر بزه ‌ارتکابی ‌شد ولی پس از روبه‌رو شدن با مستندات پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم از طریق شبکه‌های اجتماعی با شاکی آشنا شده و پس از جلب اعتماد و ایجاد رابطه تصاویر خصوصی وی را دریافت می کرده و نهایتا با تهدید به انتشار اطلاعات و تصاویر، اقدام به اخاذی می‌نمود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ زرهرن با بیان اینکه افراد سودجو با ترفندهای مختلف در صدد دستیابی به تصاویر و اطلاعات شخصی شهروندان هستند، افزود: کاربران فضای مجازی تحت هیچ عنوان به افرادی که با وعده‌های مختلف، قصد برقراری ارتباطات اجتماعی با آن‌ها را دارند اعتماد نکنند و اطلاعات و تصاویر شخصی خود را برای آن‌ها ارسال نکنند، چرا که امکان سوء‌استفاده افراد فرصت‌طلب از اطلاعات شخصی افراد متصور است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha