• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403060200864
  • خبرنگار : 50006

برگزاری هشتمین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی استان آذربایجان شرقی در اهر

برگزاری هشتمین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی استان آذربایجان شرقی در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی هشتمین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی استان آذربایجان شرقی انتخابی مسابقات آب‌های آزاد کشوری با حضور ۶۰ شناگر از سراسر استان در سد ستارخان شهرستان اهر برگزار شد و در پایان این مسابقات تیم هیأت شنای استان آذربایجان شرقی مقام اول را کسب کرد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از برگزارکنندگان هشتمین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی استان آذربایجان شرقی در اهر اظهار کرد: ظرفیت‌های سد ستارخان برای برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات ورزشی استانی و حتی کشوری بسیار بالاست که امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی حداقل امکانات را برای برگزاری چنین مسابقات در این مکان فراهم نماییم.

به گزارش ایسنا، بیت الله عبدالهی ورزش شنا را یکی از ورزش‌های پرطرفدار و مهم برای جوانان برشمرد و افزود: جوانان این شهرستان با استعدادی که در رشته‌های ورزشی خصوصا شنا دارند، می‌توانند در سطح ملی و بین‌المللی به موفقیت‌هایی برسند که برای این منظور باید زیرساخت‌های لازم ورزشی را فراهم نماییم.

وی زیرساخت‌های موجود در سد ستارخان اهر را برای برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای ورزشی مناسب ندانست و گفت: امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات مناسب زمینه را برای برگزاری رویدادهای مهم ورزشی و… مهیاء کنیم که در این راستا اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهر نیز امکاناتی را فراهم نموده ولی به دلیل موقعیت و مکان پاسخگو نیست و امیدواریم مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری استان و شهرستان هرچه سریع‌تر در خصوص تعیین تکلیف کمپ گردشگری سد ستارخان اقدام نماید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر نیز در این مراسم اعلام کرد: هشتمین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی استان آذربایجان شرقی با حضور ۶۰ شناگر استانی از شهرستان‌های تبریز، اهر، مراغه، میانه و ... در رده‌های سنی(نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) به مسافت سه کیلومتر در محل سد ستارخان اهر برگزار شد. 

جلیل علیجانپور مطرح کرد: برای اولین بار در هشتمین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی استان از بین کل شناگران حاضر در این مسابقات ۱۰ شناگر جانباز و معلول نیز شرکت داشتند که به صورت جداگانه با هم به رقابت پرداختند و از تیم اهر، رضا دهقان به مقام دوم رسید.

وی افزود: در این دور از مسابقات شنای آب‌های آزاد استانی نفرات اول تا سوم به مسابقات شنای آب‌های آزاد کشوری راه پیدا کردند. 

برگزاری هشتمین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی استان آذربایجان شرقی در اهر

برگزاری هشتمین دوره مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی استان آذربایجان شرقی در اهر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha