• جمعه / ۲ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060200751
  • خبرنگار : 30147

همزمان با هفته دولت ۷۵ پروژه در کاشمر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

همزمان با هفته دولت ۷۵ پروژه در کاشمر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: همزمان با هفته دولت ۷۵ پروژه در حوزه مدیریت شهری، دهیاری‌ها، ورزشی، مخابراتی، برق، کشاورزی، گردشگری و آموزشی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ‌ بر ۱۵۷ میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود.

حجت اله شریعتمداری دوم شهریور به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشمر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید راه خدمت آیت‌الله رئیسی افزود: وظیفه داریم دراین هفته اقدامات دستگاه‌های اجرایی به عنوان خدمات دولت و نظام را به مردم اطلاع‌رسانی و تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت پروژه‌های ۱۱ دستگاه اجرایی کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد، گفت: در حوزه مدیریت شهری در دو شهر کاشمر و فرگ قلعه بیش از ۴۱ میلیارد تومان اعتبار شامل آسفالت ۵۰۰۰۰ مترمربع آسفالت معابر، افتتاح فاز یک بامشار، افتتاح پارک شهری، ساخت واحدهای تجاری و چندین پروژه خدماتی و عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان کاشمر تصریح کرد: در سطح روستاهای شهرستان در دو بخش مرکزی و فرح دشت ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۹ میلیارد تومان در شمال افتتاح چمن مصنوعی، بتن‌ریزی معابر، کانال دفع آب‌های سطحی و پلاک‌ گذاری هوشمند منازل بهره‌برداری خواهد شد.

وی همچنین پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در راستای تأمین زیرساخت‌های لازم این طرح پروژه اجرای شبکه برق سایت ۳۴ هکتاری نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۵ میلیارد ۲۴۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

شریعتمداری افزود: در بخش کشاورزی نیز ۸ پروژه شامل احداث گلخانه، مرمت قنواتی و احداث مرغداری با اعتبار ۸۳ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی اظهار کرد: پروژه‌های مخابرات با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، برق با اعتباری بالغ‌بر ۴۴ میلیارد تومان، زیرساخت‌های شهرک صنعتی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، آموزش و پرورش ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ورزش و جوانان ۳ میلیارد تومان و راه‌اندازی دفتر گردشگری و خدمات مسافرتی با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان در هفته دولت با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد.

در کنار افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی، در راستای جلب رضایت مردم به عنوان اولویت‌ اصلی دولت چهاردهم که از سوی ریاست محترم جمهور اعلام شده‌ است دراین ایام و در راستای ارتباط مستقیم مسئولین با مردم میز خدمت مسئولین در نماز جمعه، ملاقات عمومی‌ و حضور مسئولین در سطح مساجد و بیان دستاوردها و اقدامات دولت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان کاشمر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha