• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403060100340
  • خبرنگار : 50348

ربیعی: همه تیم‌ها با شرایط آرمانی‌شان فاصله دارند/ نگاه مثبت به چالش‌هایمان داریم

ربیعی: همه تیم‌ها با شرایط آرمانی‌شان فاصله دارند/ نگاه مثبت به چالش‌هایمان داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم فقط باید در حالت بازی خارج از خانه و شرایط پرواز باشد. سعی می‌کنیم به این چالش مثبت نگاه کنیم و در نهایت بتوانیم گلیم‌مان را از آب بیرون بکشیم.

به گزارش ایسنا، ذوب آهن و هوادار فردا (جمعه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم می‌روند. محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: با توجه به مدت زمان کوتاهی که امسال تیم‌ها برای آماده‌سازی داشتند، هنوز همه تا مرز آرمانی خود فاصله دارند. هوادار تیم خوبی است که با کادر فنی مجرب سال‌ها سابقه حضور در لیگ‌برتر دارد. فکر می‌کنم بازی دشواری داریم و تلاشمان برای ارائه بازی بهتر نسبت به هفته قبل انجام می‌دهیم. امیدوارم علاقمندان به فوتبال در مشهد نیز به ورزشگاه بیایند.

او افزود: پس از این ۳ بازی در فیفا دی حدودا ۱۰ روزه، زمانی برای آماده‌سازی مجدد و رسیدن به شرایط بهتری داریم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه یکی از بازیکنانمان (لطیفی) در تمرین دیروز دچار آسیب از ناحیه مچ پا شد، درباره میزبانی ذوب‌آهن در مشهد، گفت: ورزشگاه فولادشهر در حال آماده‌سازی برای تیم ملی است و وظیفه مجموعه ذوب‌آهن است که هر کاری برای تیم ملی می‌تواند، انجام دهد.

ربیعی با اشاره به درگیر بودن ورزشگاه فولادشهر برای بازی تیم ملی و عدم امکان میزبانی ذوب‌آهن، تصریح کرد: اصلاحاتی در جهت حرفه‌ای سازی باید انجام می‌شد که در حال انجام است ولی به لحاظ فنی برای ما سخت است. هفته قبل با پرسپولیس در اراک بازی کردیم. دو هفته دیگر باید به خرم‌آباد و تبریز برویم که تیم فقط باید در حالت بازی خارج از خانه و شرایط پرواز باشد. سعی می‌کنیم به این چالش مثبت نگاه کنیم و در نهایت بتوانیم گلیم‌مان را از آب بیرون بکشیم.

ربیعی تاکید کرد: ذوب‌آهن فصل قبل خود را به جایگاهی رساند که متفاوت با سالیان قبلش بود و برای آن زحمات زیادی کشیده شد. پس توقع‌ها زیاد شده ولی مشکلات زیادی داریم. ذوب‌آهن تیم اصیل و محترمی بوده و امیدوارم با همت بازیکنان و باور صحیح این روند را حفظ کنیم.

او در خصوص میزبانی مشهد یادآور شد: انتخاب مشهد انتخاب من بود و با توجه به شناختی که از حرفه‌ای و مدرن بودن ورزشگاه امام رضا داشتیم، همیشه دوست داشتم این شهر با توجه به پتانسیل‌های خوبی که دارد، یک نماینده در لیگ داشته باشد. هنوز ورزشگاه را ندیده‌ام، اما اگر همان شرایط قبل را داشته باشد قطعا ورزشگاهی است که به کیفیت و جذابیت فوتبال کمک می‌کند.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان خاطر نشان کرد: سازمان لیگ امسال سهمیه بزرگسال را از ۱۹ به ۲۰ ارتقا داد و ۲ سهمیه زیر ۲۵ سال را هم  ایجاد کرد. ۸ بازیکن نیز زیر ۲۳ سال که مجموع آن می‌شود ۳۰ نفر. شب قبل بازی با پرسپولیس متوجه شدم لیست بازی از ۲۰ بازیکن به ۱۸ نفر رسیده است‌. در این شرایط کار را برای ما سخت خواهد کرد و فکر می‌کنم همه تیم‌ها با این حرف موافق هستند.  با توجه به هزینه باشگاه‌ها، بدون اطلاع از این موضوع باید ۱۲ نفر را به سکوها بفرستیم. از ۷ نفر آزاد لیست یک نفر دروازه‌بان است، ۶بازیکن و ۵ تعویض و ۲ بازیکن زیر ۲۱ سال! می‌دانم هدف جوان شدن لیگ است ولی این را باید ۲ ماه پیش می‌دانستیم. با این شرایط کیفیت تمرین کم می‌شود، دستمان هم در جریان بازی محدود می‌شود. اگر مبنا AFC است، ۲۳ بازیکن بدون محدودیت مجاز هستند. تقاضا می‌کنم این فصل را با همان قوانین سال قبل ادامه دهیم و از همین فصل بگویند فصل بعد این مدل را خواهیم داشت تا چالش و زمان را مدیریت کنیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha