• پنجشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403060100247
  • خبرنگار : 50663

نماینده مردم تربت جام:

مجلس همین رویکرد تعاملی خود با دولت را ادامه خواهد داد

مجلس همین رویکرد تعاملی خود با دولت را ادامه خواهد داد
جلسه روز گذشته رای اعتماد مجلس به وزرا

ایسنا/خراسان رضوی نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس مجلس گفت: بنای مجلس بر همکاری، تعامل و هم‌افزایی است و به دنبال سنگ‌اندازی نیست. لذا در ادامه مسیر نیز همین رویکرد تعاملی را خواهد داشت.

عثمان سالاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تشکیل کابینه فراجناحی دکتر پزشکیان و عمل به تشکیل دولت وفاق ملی، بر لزوم وحدت و همدلی در شرایط فعلی کشور تاکید و اظهار کرد: رئیس‌جمهور با معرفی کابینه فراجناحی، پیروی خود از دیدگاه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را ثابت کرد. مجلس نیز در عمل نشان داد که خود را ملزم به اجرای اوامر و توصیه‌های رهبری می‌داند. 

وی افزود: با توجه به این همگرایی و وحدتی که بین قوای مقننه و مجریه صورت گرفته و توسط قوه قضائیه نیز دنبال می‌شود، شاهد یک روند مطلوب و امیدوارکننده برای حل مشکلات کشور خواهیم بود، چرا که راهکار حل مشکلات وحدت و همدلی بین مسئولان و تلاش خالصانه آنان برای انجام کار جمعی است تا خدمات ماندگار و ارزشمندی برای مردم در راستای حل مشکلات صورت گیرد.

نماینده مردم تربت جام با بیان اینکه مجلس در ادامه مسیر نیز همین رویکرد تعاملی را خواهد داشت، عنوان کرد: مجلس به کلیت وزرای پیشنهادی رأی داد و وزرا نیز بر اساس دیدگاه‌های رئیس‌جمهور مبتنی بر اطاعت و تبعیت از رهنمودهای رهبری، کارگزاری خود را آغاز خواهند کرد.‌ بنای مجلس بر همکاری، تعامل و هم‌افزایی است و به دنبال سنگ‌اندازی نیست.

سالاری با اشاره به نقش پررنگ رسانه‌ها جهت استحکام بخشیدن به وفاق ملی گفت: رسانه باید بر نقاط قوت و امیدوارکننده وحدت تاکید بیشتری داشته باشد و بی‌مورد در رابطه با موارد گذشته و نکات منفی کالبدشکافی نکند. رسانه باید در مدار و مسیری که رهبری تبیین و ترسیم کرده و قوای مختلف ایفای وظیفه می‌کنند، حرکت کرده و با رویکرد مثبت تحلیل و ارزیابی کند و از نیت‌خوانی و ارزیابی مسائلی که مبتنی بر واقعیات نیست، بپرهیزد.

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس ادامه داد: اگر بنا باشد رسانه‌های داخل حس بدبینانه‌ در بین مردم ایجاد کنند، آسیب به اعتماد عمومی وارد می‌شود؛ خصوصا که تمام رسانه‌های خارجی همدل شده‌اند تا وحدت و وفاق ملی را مخدوش کنند. بنابراین رسانه باید همراه و همگام با قوای سه‌گانه جمهوری اسلامی ایران حرکت کند و نقش تعیین‌کننده‌ای را در روشن‌ کردن اذهان عمومی و ایجاد باور خوشبینانه داشته باشد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha