• چهارشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403053121682
  • خبرنگار : 71062

مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکتهای مردمی بنیاد شهید:

ندای مظلومیت شهدای ترور باید به گوش آزادی‌خواهان جهان برسد

ندای مظلومیت شهدای ترور باید به گوش آزادی‌خواهان جهان برسد

مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکتهای مردمی بنیاد شهید در هشتمین همایش «اسوه‌های صبوری» به مناسبت روز بین‌المللی یادبود و احترام به قربانیان تروریسم در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد، گفت: باید ندای مظلومیت شهدای ترور به گوش آزادی‌خواهان جهان برسد.

به گزارش ایسنا، رحیم نریمانی، در این مراسم که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و انجمن دفاع از قربانیان تروریسم چهارشنبه ۳۱ مردادماه برگزار شد، با اشاره به مظلومیت شهدای ترور و ضمن خیرمقدم به اعضای انجمن دفاع از قربانیان تروریسم، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از اینکه مهمان شما است، به خود می‌بالد. امروز روز یاد بود قربانیان تروریسم در دنیا است. واژه صلح در عرصه‌ بین‌الملل تقدس دارد اما نظام سلطه از این واژه در جهت اهداف و منافع خود استفاده می‌کند.

 مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکتهای مردمی با اشاره به جنایت نظام اشغالگر صهیونیست در فلسطین و به شهادت رسیدن بیش از ۴۰ هزار فلسطینی که بیش از ۸ هزار نفر آنها کودکان هستند، گفت: در واقع نظام سلطه از اسرائیل حمایت می‌کند و اقدامات آنها در فلسطین نمونه‌ای از تروریسم دولتی است.

مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکتهای مردمی خاطرنشان‌کرد:  پیامد شوم دیگر تروریست‌ها، هدف‌گذاری و ترور نخبگان در جامعه است که سرنوشت یک جامعه را تغییر می‌دهد. این موضوع در حقوق بین‌الملل باید پیگیری شود و در قوانین بازنگری صورت بگیرد.

نریمانی با اشاره به اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از قربانیان ترور، اظهار داشت: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران حمایت از سمن‌ها را بنیان‌گذاری کردیم و برنامه حمایت از  گروه‌های اعزامی به دادگاه لاهه را داشتیم. باید ندای مظلومیت شهدای ترور به گوش آزادی‌خواهان جهان برسد. بسیاری از گفتمان‌های ما باید ترجمه و توسط سمن‌ها و رسانه‌ها به گوش مردم دنیا برسد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha