• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403053021078
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

تجلیل سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از پزشک خیّرِ همیارِ جانبازان نخاعی

تجلیل سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از پزشک خیّرِ همیارِ جانبازان نخاعی

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری و سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در آستانۀ اول شهریور، روز پزشک در مراسمی از دکتر «علی ذوالفقاری» پزشک خیّر و حاذق تبریزی که بدون چشمداشت به صورت هفتگی با حضور در مرکز ضایعات نخاعی جانبازان تبریز، جانبازانِ ۷۰درصدِ بستری و یا خدمت گیرنده از این مرکز را ویزیت و درمان می‌کند، تجلیل به عمل آوردند.

تراب محمدی، سرپرست استانداری و علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیۀ جلسۀ ویزیت امروزِ این پزشک جرّاح و متخصص کلیه و مجاری ادراری در مرکز ضایعات نخاعی جانبازان تبریز، با اهدای لوح و یادبودی، از ۳۸ سال خدمت نیکوکارانه و خالصانۀ دکتر علی ذوالفقاری در ویزیت و درمان رایگانِ جانبازان نخاعی آذربایجان شرقی قدردانی کردند.

در این مراسم که جمعی از جانبازان سرافراز ۷۰ درصد هم حضور داشتند، دکتر «هوشنگ سلیم النفس» پزشک پایش سلامت مرکز ضایعات نخاعی جانبازان تبریز، دکتر «حجت شجاعی» متخصص اعصاب و روان و رئیس بیمارستان تخصصی اعصاب و روان فجر تبریز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و سایر پزشکان شاغل به خدمت، در این اداره‌کل هم مورد تجلیل قرار گرفتند.

مرکز ضایعات نخاعی جانبازان تبریز وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی واقع در انتهای خیابان بهارِ این کلانشهر، میزبان جانبازان قطع و ضایعۀ نخاع از ناحیه کمر است و در آن خدمات هتلینگ و اقامت، پرستاری، درمانی، فیزیوتراپی و ارگوتراپی (کاردرمانیِ مبتنی بر بازی‌هایی مثل شطرنج، دارت و...) به این عزیزان ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، در حال حاضر به طور میانگین روزانه تعداد ۲۰ نفر جانباز از تبریز و اقصی نقاط مناطق شهری و روستایی آذربایجان شرقی در این مرکز به صورت دائم یا موقت خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha