• سه‌شنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403053020830
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل راهداری استان خبر داد

اعزام دومین کاروان خودرویی راهداری کهگیلویه و بویراحمد به مرز شلمچه و مهران

اعزام دومین کاروان خودرویی راهداری کهگیلویه و بویراحمد به مرز شلمچه و مهران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد از اعزام کاروان خودرویی راهداری در قالب پویش چشم به راهیم به پایانه‌های مرزی کشور خبر داد.

حمیدرضا پیمانجو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنااظهار داشت: در قالب پویش چشم به راهیم و ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی، همزمان با سراسر کشور دو کاروان خودرویی با ۲۰ نفر از کارکنان و عوامل راهداری با تجهیزات مورد نیاز به دو پایانه مرزی شلمچه در استان خوزستان و پایانه مرزی مهران در استان ایلام اعزام شدند.

وی اظهارکرد: ناوگان اتوبوسی و سواری ساماندهی شده است و این اداره کل با منسجم کردن شرکت‌های بار و مسافر از طریق ادارات زیر مجموعه در معاونت حمل و نقل و جلسات متعدد با ستاد عتبات عالیات، فرمانداری ها و استانداری تمامی تمهیدات لازم را پیش بینی و ملزومات لازم را جهت هرچه منظم تر نمودن جهت اعزام، بدرقه و استقبال در مبدا و مقصد دیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: چهار دستگاه سواری، ۶ دستگاه سواری کمک دار و بیش از ۱۰ دستگاه کامیون جهت خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام در مدار خدمت قرارگرفته است.

پیمانجو به آمادگی مجتمع‌های خدمات رسان جاده‌ای، پمپ بنزینها، راهدارخانه‌ها و نمازخانه های بین راهی اشاره و تصریح کرد: در تمامی ادارات تابعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان‌ها جهت نظارت، پایش و همراهی ابلاغ خدمت به زوار صادر شده است.

وی با بیان اینکه موکب خودجوش و مردمی شهدای شورای هماهنگی حمل و نقل استان متشکل از کارکنان ادارات کل راهداری و حمل و نقل، راه و شهرسازی، آزمایشگاه و هواشناسی که در کیلومتر ۴۰ محور یاسوج به بابامیدان  راه اندازی شده است، بیان کرد: با نصب انواع بنر اطلاعاتی در قالب طرح پویش چشم به راهیم و کیلومتر شمار در بیلبوردهای این محور مواصلاتی مسافران و کاربران جاده‌ای که زوار ابا عبدالله الحسین هستند و قصد عبور دارند را با مسیر آشنا کرده ایم  و از طریق خادمان همکار بدون لحاظ کردن شرایط اداری و به صورت مردمی در لباس مشکی امام حسین (ع) افتخار خدمت را برای همه کارکنان دولت از جمله شورای هماهنگی ادارات کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی مهیا کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha