• دوشنبه / ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052919587
  • خبرنگار : 71588

«صبحِ دشوار» صهیونیست‌ها با ادامه حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله

«صبحِ دشوار» صهیونیست‌ها با ادامه حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله

حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) از حملات پهپادی و موشکی خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما پایگاه «الراهب» را مستقیما هدف حمله راکتی قرار دادند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، حزب‌الله همچنین از دفع حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در محور «حدب عیتا الشعب» خبر داد.

رزمندگان حزب‌الله پس از رصد دقیق تحرکات دشمن متوجه عبور گروهی از سربازان دشمن صهیونیستی از مرز به سمت منطقه جنگلی مقابل شهرک عیتا الشعب شده و با کمین خود تهاجم زمینی دشمن را خنثی کرده و پس از آن با حمله‌های موشکی و خمپاره‌ای باعث عقب‌نشینی آنها گردیده و تلفات جدی نیز به آنها وارد کردند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر از حمله موشکی و راکتی خود به پادگان «زرعیت» و هدف قرار دادن سربازان رژیم صهیونیستی در اطراف آن خبر  داد که درنتیجه این حمله بخشی از آن تخریب شد.

منابع رسانه‌ای همچنین خبر دادند که پدافند هوایی رژیم صهیونیستی بار دیگر در رهگیری پهپادهای حزب‌الله ناکام بوده و اصابت مستقیم پهپاد مقاومت به یک ساختمان، منجر به هلاکت یک شهرک‌نشین صهیونیست شده است. در این عملیات یک صهیونیست دیگر نیز به شدت زخمی شده است.

‏رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند: بر اثر انفجار پهپاد مسلح حزب‌الله در «یعرا» واقع در منطقه «الجلیل غربی»، یک نظامی صهیونیست کشته و ۶ نظامی دیگر زخمی شدند و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

در همین راستا، منابع لبنانی نیز اعلام کردند که جنگنده‌های دشمن صهیونیستی چند منطقه در جنوب لبنان از جمله شهرک «حولا» را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، مقاومت اسلامی لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما پادگان «یعرا» (مقر فرماندهی تیپ ۳۰۰ غربی) و پایگاه لجستیکی «سنط جین» را هدف حمله هوایی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد این حمله هوایی محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و ضربه دقیقی به آن وارد شد و تعدادی کشته و زخمی در صفوف دشمن برجای گذاشت.

در این بیانیه همچنین آمده است این حمله در حمایت از ساکنان نوار غزه و مقاومت آنها و در پاسخ به حمله دشمن به منطقه «قدموس» انجام شده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی حملات امروز حزب‌الله لبنان را «صبحِ دشوار» در شمال اراضی اشغالی ارزیابی کردند.

هم‌زمان وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در پی حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «حولا» واقع در جنوب لبنان ۲ تن شهید شدند.

پیشتر حزب‌الله لبنان از انجام ۱۱ عملیات ویژه علیه رژیم صهیونیستی خبر داده بود که در جریان آنها از تسلیحات مختلف استفاده شده بود.

مرزهای لبنان و اراضی اشغالی فلسطین از زمان جنگ غزه در هفتم اکتبر شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

به دنبال شهادت فواد شکر، از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، حزب‌الله لبنان تاکید کرده است که پاسخی حتمی به این تجاوز خواهد داد. این مساله موجب ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شده است. همزمان با حملات موشکی و پهپادی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی، صهیونیست‌ها حملات زیادی را به جنوب لبنان انجام داده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha