• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۷
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1403052718645
  • خبرنگار : 71635

در مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر چه گذشت؟

در مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر چه گذشت؟

جلسه مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ۲۷ مرداد در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و گزارش حسابرسی و عملکرد مالی سالیانه صندوق اعتباری هنر ارائه شد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در مجمع سالیانه صندوق اعتباری هنر، گفت: صندوق هنر امروز به تکیه‌گاه‌ خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است. در طول این سه سال دوره خیلی خوبی رقم‌ خورد و شاهد رضایت هنرمندان و اهالی فرهنگ از خدمات صندوق هنر هستیم.

وی اظهار کرد: صندوق هنر نقطه امید بسیاری از پیشکسوتان و اهالی فرهنگ و هنر است که شرایط توانایی کاری ندارند و در سن بالا هستند. همچنین صندوق اعتباری هنر هم از چهره‌ها و هم‌ از عموم جامعه هنری حمایت کرده است.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در این دوره پالایش و افزایش قابل توجهی در مدیریت اعضای صندوق اتفاق افتاد و مشکلاتی که در عضویت وجود داشت مدیریت شد و به سازوکار دقیقی رسیدیم.

وی در پایان بیان کرد: بنده اظهار رضایتمندی خود را از عملکرد همکاران در صندوق اعتباری هنر ابراز می‌کنم و امیدوارم اهالی فرهنگ و هنر به‌عنوان صاحبان اصلی این کار فضای مطلوب‌تری را از حیث دریافت خدمات تجربه کنند.

در ادامه این جلسه نیز سیدمجید پوراحمدی - مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: ما در بیش از ۲۸ طرح در سه حوزه حمایت، خدمات و توانمندسازی در حال ارائه‌ خدمات به اهالی فرهنگ و هنر هستیم.

وی افزود: در ۳ سال گذشته تحولات بزرگی در صندوق اعتباری هنر اتفاق افتاده است که این مهم جز با نگاه و نگرش دولت مردمی در حمایت از اهالی فرهنگ و هنر امکان تحقق نداشت.

پوراحمدی با تاکید بر این نکته ادامه داد: نگاه شهید رئیسی از روز اول دولت سیزدهم نگاه فرهنگی، عدالت فرهنگی و حکایت از فعالان فرهنگ و هنر بود که اولین دستورها را هم در حوزه تخصیص معیشت برای هنرمندان بود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: قطعا اگر وزیری مانند آقای اسماعیلی نبود این امکان وجود داشت دستورهای شهید رئیسی در پیچ‌وخم‌های اجرایی شدن باقی بماند و محقق نشود. پیگیری‌، جسارت و شجاعت وصف ناپذیر دکتر اسماعیلی باعث شد که فصل درخشانی در حوزه حمایت از اهالی فرهنگ و هنر شکل گیرد.

پوراحمدی اظهار کرد: اعضای هیئت امنای صندوق همواره حامی حرکت‌های صندوق بودند و این همراهی باعث شد با قدرت حرکت کنیم.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مجمع گزارش حسابرسی و عملکرد مالی سالیانه صندوق اعتباری هنر ارائه شد.

همچنین در حاشیه مجمع سالیانه صندوق اعتباری هنر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعضای هیئت‌امنای صندوق اعتباری هنر تقدیر کرد.

در این جلسه سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ، فرشاد مهدی‌پور معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، سیدمجید پوراحمدی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، مصطفی محمدی از اعضای هیئت امنا و فرهاد قائمیان، کوروش زارعی و حمیدرضا نوربخش از اعضای هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha