• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403052718390
  • خبرنگار : 71429

بازدید خبرنگاران از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)

بازدید خبرنگاران از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره)

تور نظارتی ۲۶ نفره خبرنگاران جهت بازدید از اقدامات انجام شده در راستای تعیین تکلیف کالاهای گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز شنبه ۲۷ مرداد ماه تور نظارتی ۲۶ نفره اصحاب رسانه جهت بازدید از اقدامات انجام شده برای تعیین تکلیف کالاهای گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) با حضور علی صالحی، دادستان تهران برگزار شد و طی آن خبرنگاران رسانه‌های مختلف در این تور نظارتی در جریان اقداماتی که در راستای تعیین تکلیف کالاهای موجود در گمرک امام خمینی (ره) انجام شده است قرار خواهند گرفت.

در این تور نظارتی علی صالحی دادستان تهران، میر ابراهیمی معاون دادستان تهران و تعدادی از مسئولان گمرک حضور دارند.

این هشتمین تور نظارتی و رسانه‌ای قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه است که در حال برگزاری است.

هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه اردیبهشت ماه امسال، با حضور بیش از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه در استان هرمزگان برگزار شد. خبرنگاران در این تور نظارتی از بندهای مردان و زنان، کارگاه‌ها، سالن ملاقات، محل هواخوری و سالن‌های آموزشی زندان بندرعباس بازدید و با زندانیان گفت‌وگو کردند.

ششمین تور نظارتی اصحاب رسانه نیز اسفندماه سال گذشته، جهت بازدید و نظارت کارخانه دوچرخه سازی مستقر در زندان قزلحصار در  استان البرز اعزام شد. کارخانه دوچرخه سازی زندانیان قزلحصار حدود ۷هزار متر مربع و با ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر از مددجویان زندان قزلحصار است.

در راستای آشنایی با ماموریت‌ها و فعالیت‌های اشتغال‎زایی سازمان زندان‌ها و بنیاد تعاون زندانیان برای زندانیان نیز پنجشنبه، ۱۲ بهمن، پنجمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها، رحیم مطهرنژاد، رئیس بنیاد تعاون زندانیان، حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم، رنجبر مدیر کل زندان‌های استان قم در استان قم برگزار شد. در این تور که ۴۵ خبرنگار و عکاس از ۲۰ رسانه حضور داشتند. از بخش‌های مختلف اردوگاه حرفه‎ آموزی و کاردرمانی استان قم بازدید کردند.

چهارمین تور نظارتی اصحاب رسانه هم در راستای آشنایی با ماموریت‌ها و فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان  شنبه ۴ آذر ماه سال گذشته برگزار شد که طی آن، ۳۰ رسانه مختلف  که شامل ۴۵ نفر خبرنگار و عکاس بودند از مجتمع‌های مختلف بنیاد تعاون زندانیان فشافویه بازدید کردند.

سومین تور نظارتی قوه قضاییه نیز با حضور ۶۰ نفر از خبرنگاران ۴۵ رسانه کشور (جمعه ۲۸ مهر سال گذشته) در استان هرمزگان برگزار شد. این تور ۴ روزه در استان هرمزگان با محوریت تبیین اقدامات قوه قضاییه در حوزه عدالت اجتماعی، یکپارچگی سامانه گمرک و بنادر، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای حل و فصل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی برگزار شد. 

۲۸ شهریور ماه سال گذشته نیز خبرنگاران بیش از ۲۰ رسانه اعم از صداوسیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های کشور، با دعوت مرکز رسانه قوه قضاییه از منطقه آشوراده و روستای زیارت بازدید به عمل آوردند. در جریان این تور نظارتی، مسئولان قضایی و استانی، خبرنگاران را در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار داده و به سوالات آن‌ها پاسخ دادند. 

اولین تور نظارتی قوه قضاییه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲، باحضور ۸۰ تن از اصحاب رسانه از زندان رجایی‌شهر برگزار شد و خبرنگاران در جریان روند تخلیه این زندان قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha