• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403052718125
  • منبع : نمایندگی کردستان

اجرای مستمر طرح «داناب» در راستای افزایش ‌مطالبه گری‌ دانش آموزان

اجرای مستمر طرح «داناب» در راستای افزایش ‌مطالبه گری‌ دانش آموزان

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان گفت: اجرای مستمر طرح داناب زمینه فرهنگ سازی برای حفاظت از آب را در بین دانش آموزان فراهم خواهد کرد.

آرش آریانژاد در گفت و گو با ایسنا با تأکید بر اجرای مستمر طرح داناب گفت: طرح نجات آب اگر به صورت مستمر هر ساله برگزار شود، منجر به فرهنگ‌سازی شده و می‌تواند این موضوع اثرگذاری خود را در جامعه به ویژه در بین دانش‌آموزان و مدارس نشان دهد.

وی طرح داناب را طرح ارزشمند و ضروری برای نسل دانش آموز دانست و بیان کرد: آب نعمتی است که امروزه در استان ما و در کشور ما به خوبی قابل استفاده است و در حالی که این نعمت در بسیاری از کشورها در دسترس نیست و باید از آن بهینه و درست استفاده کنیم تا بتوانیم نیازهای خود را برطرف نمائیم.

آرش آریانژاد با بیان اینکه نعمت آب تمام شدنی است و باید در استفاده صحیح از این مایه حیات مراقبت همه جانبه داشته باشیم، تصریح کرد: محدود و ارزشمند بودن این نعمت باید به نسل جدید انتقال داده شود و این اجرای طرح فرصت مناسبی در این زمینه است.

آریانژاد خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی یکی از رسالت‌های اصلی این شرکت بوده و هرجا احساس شود که نیاز به فرهنگ‌سازی است مجموعه کارکنان تلاشگر شرکت آب منطقه‌ای کردستان به خصوص حوزه روابط عمومی، به صورت آنی و جهادی اقدام می‌کنند و این طرح نیز به صورت گسترده با پشتیبانی رسانه‌ها انجام می‌شود و امیدوارم که بتوانیم به صورت مستمر در سال‌های آینده نیز شاهد اجرای ثمربخش این طرح باشیم و اهمیت، ارزش و جایگاه استفاده از آب، حفاظت از آن و جلوگیری از بحران را به دانش‌آموزان، انتقال دهیم.

وی افزود: کار خلاقانه‌ای که امسال توسط روابط عمومی این شرکت در اجرای طرح داناب صورت گرفت، برپایی موکب خدمت‌رسانی به زائرین و استفاده از این ظرفیت جهت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف آب، به زوار گرامی اربعین حسینی در محل مرز باشماق شهرستان مریوان بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha