• شنبه / ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۸
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1403052717928
  • منبع : مطبوعات

آرزو بدری؛ سوژه دروغ جدید فارسی‌زبانان غربی

آرزو بدری؛ سوژه دروغ جدید فارسی‌زبانان غربی

در بیانیه پلیس هم توضیحات کامل آمده است: «راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس و علایم هشداردهنده، از جمله چراغ گردان، آژیر و حتی لحظاتی مسدود کردن مسیر فرار از سوی پلیس، اقدام به فرار از صحنه کرد که در نهایت عوامل انتظامی خودرو را متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از جوان آنلاین: ماجرای تیراندازی به یک خودروی پراید در شهر نور استان مازندران پس از بی‌توجهی به دستور ایست پلیس و آسیب دیدن شدید یکی از سرنشینان آن باعث شد رسانه‌های ضدانقلاب این تیراندازی را مرتبط با پوشش فرد آسیب دیده بدانند، در حالی که ماجرا ارتباطی به موضوع حجاب ندارد. 

در روزهای آغازین مردادماه جاری و در ساعات پایانی شب نیروهای پلیس در شهر نور به یک خودروی سواری پراید با شیشه‌های تمام دودی که با سرعت بالا در حال حرکت بوده، مظنون می‌شوند و دستور ایست می‌دهند. راننده، اما نه تنها به دستور ایست توجهی نمی‌کند، بلکه با افزایش سرعت اقدام به فرار می‌کند. طبیعی است که در این شرایط، ظن پلیس که در طرح ضد سرقت مشغول گشت‌زنی بود، بیشتر و تعقیب ماشین فراری از پلیس آغاز می‌شود. ماشین با شیشه‌های تمام دودی، سرعت بالا، ساعت ۱۱ شب و فرار از دست پلیس، همه چیز برای مظنون شدن کافی بوده است. 
در بیانیه پلیس هم توضیحات کامل آمده است: «راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس و علایم هشداردهنده، از جمله چراغ گردان، آژیر و حتی لحظاتی مسدود کردن مسیر فرار از سوی پلیس، اقدام به فرار از صحنه کرد که در نهایت عوامل انتظامی خودرو را متوقف کردند. در بررسی‌ها مشخص شد یکی از دو سرنشین که خانم بودند، متأسفانه دچار مصدومیت شدند که سریعاً از طریق هلی‌برن به مرکز درمانی مجهز منتقل شدند.»
وقتی با همه اقدامات ماشین همچنان فرار می‌کند، پلیس اقدام به شلیک می‌کند و پس از توقف ماشین، متوجه زخمی شدن یکی از سرنشینان خودرو به نام آرزو بدری می‌شوند. در جریان این تعقیب و گریز پلیس سه گلوله به سمت لاستیک این خودرو شلیک کرده است که یکی از تیرها به یکی از دو سرنشین خودرو اصابت و باعث مصدومیت وی می‌شود. 
با این حال رسانه‌های فارسی زبان غربی در دروغی هماهنگ، دلیل این تیراندازی را بی‌حجابی سرنشینان یا راننده می‌دانند. یک کارشناس انتظامی در گفتگو با خبرگزاری فارس، دستور توقف پلیس به علت بدحجابی را امری محال می‌داند، چراکه معتقد است اساساً قدرت تشخیص در شرایطی که ماشین به «سرعت» در جاده اصلی بین شهری از پارک جنگلی نور به سمت محمودآباد با «شیشه‌های دودی» و در «تاریکی هوا» در حال حرکت است وجود ندارد. 
راننده خودرو هم اتفاقات شب حادثه را این‌گونه روایت می‌کند که «از پارک جنگلی به سمت بیرون به سمت خیابان اصلی محمودآباد در حال حرکت بودم که با مأموران پلیس و دستور توقف پلیس مواجه شدم، اما اشتباهم این بود که فرار کردم». 
این دروغ‌ها تنها گناه این رسانه‌های ضد ایرانی در چنین ماجراهایی نیست، بلکه گناه اصلی این است که آن‌ها طی سالیان متعدد تلاش کردند نگاه مردم ایران را نسبت به پلیس منفی کنند و سرپیچی از دستور پلیس را یک رویداد خوب و ارزشمند توصیف کنند. در فضای مجازی براندازان هم سرپیچی از دستور پلیس یک اقدام ارزشمند و حتی قهرمانانه القا می‌شود. طبعاً تحت تأثیر چنین فضایی، افراد ممکن است درکی از اشتباه بزرگ خود در سرپیچی از دستور پلیس نداشته باشند و الانی که راننده خودرو (دوست آرزو بدری) می‌گوید «من اشتباه کردم که فرار کردم»، دیگر فایده‌ای نداشته باشد. 
در همه کشورها اطاعت از دستور ایست پلیس بدیهی و لازم‌الاجرا است و نیروهای پلیس بنا بر قانون اجازه شلیک به خودروهایی را که از دستور ایست سرپیچی می‌کنند دارند. بی‌بی سی جهانی در گزارشی در سال ۲۰۲۰ ادعا کرده بود «تخمین زده می‌شود که هر ساله نزدیک به ۱۲۰۰ نفر در امریکا به دست مأموران پلیس کشته می‌شوند».
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان مازندران در انتهای بیانیه خود در شرح ماجرا با آرزوی بهبود کامل برای این خانم، از شهروندان تقاضا کرد که به‌منظور تأمین امنیت عمومی، نسبت به اجرای دستورات پلیس از جمله دستور توقف خودرو توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۵:۴۴

هر ساله نزدیک به ۱۲۰۰ نفر در امریکا به دست مأموران پلیس کشته می‌شوند».

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۵۰

در غرب پلیس به یکی اخطار میکند یا دستگیر میکند متهم بدون معطلی دستش را جلو می آورد برای زدن دست بند در کشور به هرکس تذکر می دهد یا میخواهد جلب کند شروع میکنند بر پرخاشگری صدها فحش به پلیس ودادفریاد کردن این عمل باید فرهنگ سازی شود چون عدمهمکاری

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۰۲

هرجا اعتنا نکردن با اصلحه لاستیکو میزنن نه ب سرنشین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۲۸

همه جای دنیا پلیس به خودرویی دستور ایست بدهد و خودرو توجه نکند پلیس از اسلحه استفاده می کند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۱:۵۹

دقیقاااا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۲۲:۲۳

متاسفانه جوونا تحت تاثیر فیلم‌ها عقلشون درست کار نمیکنه اگه ریگی تو کفشت نیست وایستا چرا به ایست توجه نکردی مگه خودمون تو خیابون‌ها این همه بی حجاب ندیدیم کی بهشون شلیک کرده ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۰۶:۰۴

حرف حق

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۱:۰۵

کاملا درست میگی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۲۶

دقیقا👌🏻

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۰۷:۰۱

راننده باید محاکمه بشه نه پلیس گیر چه شالاتانهایی افتادیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۲۲

اگه مشکلی نداشت فرار نمی‌کرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۰۷:۵۶

می خواست فرار نکنه و توقف کنه .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۰۷:۵۹

ساعت 11 شب و شیشه ها دودی و به دستور پلیس هم توجه نکرده ، شاید لازم بوده دسته گل براش بفرسته!!!!!

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۴۱

به اون شبکه های فارسی زبان اون ور آبی بگین یذره سرشونو از طویلشون در بیارن یه نگاهی به خیابونای اروپا و آمریکا بندازن و تعداد کشته شدگان بی جرم و بی جنایت توسط پلیس های اروپا و آمریکا بندازن بعد در مورد کشور عزیز ما، حرف بزنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۴۱

خدا کنه یه روزی این شبکه های فارسی زبان ضد انقلاب نابود بشن که این طور جونای مردم رو اغفال میکنن. کاش بزودی همشون برچیده بشن. همین شبکه ها فرهنگ غرب و بی‌حجابی رو در جامعه رواج میدن. لعنت بهشون.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۱۱

الهی امین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۳۷

ما ایرانمون را دوست داریم وبه هیچوجه حرف شما را گوش نمی کنیم زندباد ایران ایرانیی.به شما چه تو ایران چه اتفاقی می افتد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۱۴

به نظر من پلیس باید لاستیک میزد.در ضمن مأموری که تیراندازی بلد نیست تفنگ دست نگیره که لاستیک به این بزرگی نمیتونه نشونه بگیره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۰:۵۳

در این سالها پلیس در ایران مظلوم واقع شده و اگر اینطور پیش رود ،سنگ رو سنگ بند نمی شود و مجرمان با خیال راحت کارشان را انجام می دهند.و انتظار دارند که کسی هم به آنها نگوید بالا چشمشان ابروست.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۱:۴۸

👌👌👌👌👌دقیقا پلیس ایران از جون خودش میگذره تا همه در آرامش کامل باشند . خانم چرا نایستاد؟ حتمأ حتمأ یک ریکی به کفش بوده وگرنه چرا باید فرار کند. یک عده افرادخیلی الکی شلوغش می کنند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۵۷

سوژه کشته سازی و تبلیغات سوء علیه پلیس خیلی وقته توسط شبکه های وابسته به غرب کلید خورده... پلیس و نهادهای نظامی و انتظامی باید با شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع این پروژه های دشمن رو خنثی کنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۵۷

بله همه جای دنیا به اتوموبیل که به ایست توجه نکند شلیک میشود، اما فقط به لاستیک و بدنه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۲:۵۸

حتماً خلاف کرده که پلیس دنبالش بوده اگر پلیس به این چیزها توجه نکنه دیگه امنیت نداریم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۰۰

زنده باد ایران 🇮🇷🇮🇷🇮🇷💗✌️

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۰۴

پلیس ایران به نظر من هم مردمی هست هم مظلوم اما باید پلیس با فرهنگ سازی در رسانه ها وتلویزیون آموزش بده با اقتدار که جایگاه پلیس برای کسانی که قصد سرکشی دارند با توجه به احترام به قانون اجازه ی بی احترامی به قانون وامنیت رو به هیچ کس نمیده.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۰۵

چه ربطی به شیشه دودی داره یکی بخاطر چشمش آسیب نبینه ماشینش شیشه دودی میزنه

avatar

سلام احترام به قانون احترام به تمام مردم ایران زمین هست پلیس هم فرزند ای سرزمین هست ایرانی خیلی ریوف ومهربانه وهمبشه چوب ای محبتش را میخوره انور ابی ها برده ی پول ومقامند وهرچه ضد انقلاب دیکته کنه انجام میدهن واز خودشان اختیاری ندارند برده های غربی

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۳۶

دقیقا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۰۶

حالا فوقشم وای نایستاد پلاکش وبرمیداشتین نه اینکه بدون علت شلیک کنین

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۱۴

شاید پلاک دزدی بوده باشه شاید مواد منفجره داشته باشند و خیلی شایدهای دیگه،پلیس طبق وظیفه اش باید عمل کنه،شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی دشمن، دنبال فتنه و عادی کردن هنجارشکنی هستند تا مملکت رو نابود کنند،و از غزه بدترش کنند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۰۹

شبکه های معاند اگه این چرت و پرتارو نگن باید در شبکشونو ببندن برن نونشونو از همه غلطای زیادی در میارن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۰۹

تیر رو به لاستیک زدن چجوری خورده به دختر مردم .... لاستیک ماشین روی سقف بوده حتما ...بارها دیدم از تلویزیون و گوشی که تعقیب و گریز ماموران انتظامی چجوری هست و توی خیابون شلوغ اقدام به تیراندازی میکنن بخاطر تشویقی و درجه گرفتن اصلا به فکر مردم نیستن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۰۱

راننده باید می ایستاد زنده باد پلیس مظلوم ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۱۱

این خانما میتونستن با دستور ایست یک لحظه بایستن اگه ریگی به کفششون نبود پلیس کاری به کارشون نداشت و میرفتن حتما ی چیزی بوده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۱۴

شفاف سازی کنید که راننده برای چی فرار کرده ؟ خودرو سرقتی بوده ؟ مواد داشتن ؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۱۵

میتونستن با ماشین بیوفتن دنبالش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۲۵

ساعت ۱۱شب ،توپارک جنگلی ؟؟؟به ایست پلیس هم گوش نکنی چی میخواییدبشه؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۳۹

دو طرف شبیه هم نباشیم و یکطرفه به قاضی نریم. هم راننده صددرصد مقصر بوده و هم پليس حق شلیک داشته امااااا قطعا اون پلیسی که نتونسته یا مهارت کافی برای شلیک کردن نداشته هم قطعا مقصر هست. شبکه های فارسی زبان خارج از کشور هم که هرروز بیشتر از چشم میافتن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۴۰

عمو جان شیشه دودی فقط واسه کار خلافه یا دیده نشدن در جامعه وگرنه آدم عادی که ریگی تو کفشش نباشه چکار داره شیشه دودی کنه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۶:۵۶

درود شما اصلا نمی دونید شیشه دودی چیه؟ مردم ماشین شیشه دودی میکنن برا نور خورشید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۴۲

یعنی دنبال کردن پراید ایقد سخت بود ک مجبور شده تیر اندازی کنه یا چی فک کرده ماشین فرمول یکه فرار میکنه پراید رو پیاده هم میفتادن دنبالش اخرش ی جای میگرفتنش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۴۴

هرجا دنیا باشه به ایست پلیس توجه نکنی وفرار کنی مسلما برخورد میشه این دو چه خطا وضعفی داشتند که ازپلیس فرار میکردند...

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۴۷

پلیس نمیتونست لاستیکشو بزنه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۳:۵۴

اول ازپلیس بسیار ممنون هستیم بابت تمام زحماتشان دوم هم خودشان یعنی راننده سرنشین هستن مقصرهستند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۰۱

پلیس ایران چندساله با دست خالی وبدون پشتیبان مقابل دزد و قاتل ایستاده یه مش آدم احمق پرسروصدا هم چپ و راست بهشون تهمت وزخم زبون میزنند..

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۰۴

پلیسی که خوب آموزش ندیده چرا تیراندازی میکنه چرا تو امر آموزش جدی نیستیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۰۸

شلیک پلیس درست بوده است.چراکه اگه ریگی تو کفش نداشتند، بدون هیچ ترسی توقف کرده و به پلیس توضیح میدادند.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۱۳

پلیسمون باید پلاک خودرو رو چک بکنه که سرقتی یا بنام مجرم سابقه دار نباشه،بعد ماشین رو جوری تعقیب کنه که باعث تصادف وترس برای بقیه راننده نشه و با گشت‌های دیگه هماهنگ کنه که مسیر رو ببندن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۱۴

برای سلامتی نیروهای امنیت کشور صلوات و آرزوی موفقیت میکنیم ، نیروهای امنیتی طبق قانون عمل میکنن و مردم عزیز خواهشا مشکلات کشور را چند برابر نکنید و با درایت و تعقل سعی در همکاری با نیروهای انتظامی و دیگر ارگانها داشته باشید تشکر

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۱۵

از دست پلیس فرار کردن و به اخطار توجه نکردن می خواهید گل و شیرینی بدن هیچ کجای دنیا پلیس ایران رو نداره به نظرم باید اقتدار بیشتر داشته باشند ولی عده ای در کشور همسو با دشمن در جهت ضعیف کردن این نیروهای خادم هستند خدا حافظتون باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۱۶

بله پلیس برای همه مردم محترم هستند ولی من خودم شاهد برخورد تند وزشت بعضی مامورین بودم شاید اگه کمی عجله نمی‌کردند میشد خیلی بهتر از این برخورد کرد و با جان مردم بازی نکنند

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۲۰

به‌نظرمن‌پلیس‌هیچ‌‌دلیلی‌نداردکه‌‌‌بخواهددرمقابل‌رسانه‌های‌غربی‌و ضدانقلاب‌ازکارخوددفاع‌کندوبخواهدتوضیح‌بدهد‌پلیس‌وظیفه‌قانونی خودراانجام‌داده‌وهیچ‌ربطی‌به‌رسانهای‌غربی‌ودروغگووضدحقوق‌بشری نداردومامردم‌ایران‌همیشه‌ودرهمه‌حال‌پشتیبان‌این‌عزیزان‌‌خدوم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۴۹

دقیقا

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۲۸

اگه مشکلی نداشت برای چی نموندن وفرار کردن حالا چرا گذاشت به حالت تعقیب وگریز ادامه داد مطمئنا اشکالی توکارش بوده .پلیس وظیفشو انجام داده وازشون ممنونیم .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۳۰

عزیزم وقتی به هشدار پلیس توجه نکنی... میشه همین.پس عاقل باشید و از دستور ایست پلیس سرپیچی نکنید

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۳۴

با درود فراوان پلیس باید در بکارگیری سلاح تسلط کامل داشته باشه تا در صورت احساس خطر به سرنشینان وسایل نقلیه‍ آسیب نرسه این دلیل محکمی برای این حرکت غیر اصولی در بکار گیری سلاح نیست اگه در داخل خودرو کودک یا افراد بیگناه وجود می‌داشت آسیب نرسه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۳۸

خب حالا که گرفتنش جرمشون چی بوده؟ اگه مجرم بودن که پلیس باید توضیح بده اگه هم که اشتباهی مشکوک شدن که دوباره پلیس باید پاسخگو باشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۴۰

قانون استفاده از سلاح که برا بیش نیم قرن پیش هست مشکل داره و بایستی اصلاح بشه

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۴۰

کار پلیس درست بوده. ماشین باید ایست میکرد الکی که توقیفش نمی‌کردن می ایستاد حرف میزد حل میشد. فرار آخه برا چی؟؟؟ پلیس ایران خیلی خوبه.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۴۷

با عرض سلام و ادب سرپیچی از قوانین راهنمایی و رانندگی چنین عواقبی را هم دارد درود بر پلیس

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۵۵

ممنون از پلیس محترم ،خسته نباشید شما وظیفهتون رو انجام دادین،

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۴:۵۹

فرار ازدست پلیس یعنی فرار از دست قانون.که وظیفه پلیس برخورد با فراریان از قانونه.دیگه جای هیچ بحث و شک و شبهه ای نیست.برای عزیزان پلیس و نیروهای نظامی آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۵:۳۷

این رسانه های خارجی هم شورشو درآوردن پلیسا در اصل تو اون ثانیه کاریو کردن که پلیس هر کشور دیگه ای طبق مسئولیتی که داره انجام میده

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۵:۳۷

سلام. شما یک درصد حساب کنید که داخل این پراید خلافکار یا خرابکار یا تروریست یا....... اون مامور از کجا باید تشخیص بده مجبور ایست بده تا برسی کنه وقتی به فرمان پلیس توجه نمیکنه و فرار میکنه اینم میشه عواقبش

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۶:۱۵

وقتی مشکوک شدن و شرایط حساس شد باید ضمن گذارش به مرکز از خودروی پلاک شخصی استفاده میکردن کاملا نا محسوس در شرایط مناسب اقدام به توقیف میکردن متاسفا آموزش در کشور ما ضعیف هست

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۶:۴۰

پلیس ایران بهترین است خلافکار باید مجازات بشه زن و مرد هم ندارن وقتی کار به تعقیب و گریز بکشه خب معلومه یک دفعه تیر هم به هر جایی ممکنه بخوره وقتی دودی شده ماشین پلیس بیچاره از کجا بدونه کی داخل ماشین هست . اگه داعش تروریست بود داخلش چی میشد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۷:۱۲

لازم نیست پلیس برای انحام وظیفه قانونی خود ازشبکه های معاند ضد انقلاب اجازه بگیرد .هیچ ربطی به اونا نداره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۸ ۱۷:۴۳

پلیس وظیفه خودش انجام داده دوتادختراگه ریگی به کفش نداشتن به ایست پلیس توجه میکردن پلیس برای امنیت کشورجان خودش به خطرمیندازه تشکرویژه دارم خدمت همه برادران نیرو انتظامی دست مریزاد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۰۶:۴۱

خدا قوت به نیروی امنیت 🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️جانم فدای ایران🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۰۷:۲۷

مگه میشه موردی نداشته باشی وبا ایست پلیس فرار کنی دیگه اینا میخوان کشور هرکی هرکی باشه فورا هر کثافتکاری رو به حجاب نسبت میدن که امار بیشتری رو برای جلب نظر جذب کنن دیگه از پلیس دارن اقتدارش رو میگیرن تا هرج ومرج شه خودشون این وسط هر کاری بکنن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۰۸:۴۵

بعضی از این دختر ها ... شدن خواست فرار بکنه امنیت شهر بهم ریخت مقصر بود آرزو خانم پلیس حق داشت

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۰ ۰۵:۴۷

خدانگهدارشون باش اگه این پلیسانباشن ایران وبه غارت میکشن ایران ماایران بزرگیه دشمن زیادداریم نمیخوان ببینن که ایران قدرتمندی شده بااین حرفای مسخرشون دارن به خودشان روحیه میدن بی غیرتای وطن فروش زنده بادایران زنده بادنظام ایران

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۳۰ ۰۸:۳۴

کار پلیس درست بوده پلیس وظیفه اش رو انجام داده چرا در مقابل فرمان پلیس توقف نکرده اند؟ وظیفه ی پلیس امنیت در کشوره و کارش هم لایق ستایشه