• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052617641
  • خبرنگار : 50616

فرمانده انتظامی استان:

نیروی انتظامی مازندران ۱۱ هزار پیشکسوت و آزاده دفاع مقدس دارد

نیروی انتظامی مازندران ۱۱ هزار پیشکسوت و آزاده دفاع مقدس دارد

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه درحال حاضر این فرماندهی بیش از ۱۰ هزار و ۹۰۰ پیشکسوت درسطح استان دارد، گفت: امسال به مناسبت سالروز تاریخی ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی، از ۱۲۸ آزاده سرافراز نیروی انتظامی مازندران دردوران دفاع مقدس نیز تجلیل شد.

نیروی انتظامی مازندران به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از پیشکسوتان وآزاده های سرافراز وخانواده های شهدای نیروی انتظامی استان در دوران دفاع مقدس در آیینی که به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد، تجلیل کردند.

فرمانده انتظامی مازندران امروز در آیین تجلیل از فرماندهان و آزادگان دفاع مقدس در شهرستان آمل تصریح کرد: مفتخریم که امروز در جمع برخی فرماندهان شاخص و پیشکسوتان ناجا مازندران باشیم تا بار دیگر اعلام کنیم که همواره قدردان سالیان سال تلاش این عزیزان هستیم.

سردارحسن مفخمی شهرستانی با بیان اینکه پیشکسوتان و اعضای وابسته را نیز سرمایه های ارزشمند و گرانبهایی می‌دانیم، تصریح کرد: همواره بر بهره‌گیری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان و اعضاء وابسته ناجا تاکید دارم و به همین منظور سازوکارهایی برای تعامل بیشتر با این عزیزان پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی مازندران، با اشاره به اهمیت نقش بازنشستگان درسطح این فرماندهی، برخدمت هر چه بهتر به بازنشستگان تاکید کرد و ادامه داد: فرماندهی انتظامی مازندران علاوه بر رسیدگی به اوضاع مالی و اقتصادی، از تجربه و دانش بازنشسته‌ها نیز استفاده کند تا خدمات ۳۰ ساله فرماندهان و کارکنان بازنشسته نیروهای مسلح به همین سادگی هدر نرود.

سردارمفخمی شهرستانی اظهار کرد: تکریم، احترام پیشکسوتان و مجاهدان فی سبیل الله در ناجا که عمر شریف خود را در راه اعتلای میهن اسلامی، اقتدار، امنیت و عزت کشور صرف کرده‌اند، امری ضروری و انکارناپذیر است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه و منزلت پیشکسوتان نیروی انتظامی و نیز تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا درباره تکریم و گرامیداشت بازنشستگان به عنوان قشر خدوم و تأثیرگذار در جامعه، یادآور شد: پیشکسوتان نیروهای مسلح خاصه نیروی انتظامی در سخت‌ترین برهه‌های ایران اسلامی با نثار عمر با ارزش خود از میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

سردارمفخمی شهرستانی درادامه با اشاره به اینکه فرمانده انتظامی مازندران تعداد ۶۲۸ شهید برای پایداری انقلاب اسلامی و سالهای پس ازآن تقدیم نظام کرده است، گفت: امنیت مطلوب حاکم بر کشور را مرهون جانفشانی رزمندگان انقلاب اسلامی و جانبازان واستقامت خانواده های شهداء وایثارگران هستیم.

وی، بر لزوم تکریم و تجلیل خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و یادآورشد: شهدا، جانبازان و ایثارگران برای همه ما الگو هستند و ما سربازان مقام معظم رهبری نیز تلاش داریم با روحیه انقلابی، جهادی و ولایی تمام توانمان را برای تامین نظم و امنیت مثال زدنی در کشور به کار بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۴:۵۵

پیشکسوتا که حقوقشان از سرباز الان کمتره

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۵:۱۹

سلام درمورد معیشت وحقوق کارکنان بازنشسته هم همانند شاغلین رسیدگی شود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۸:۲۱

۱۱ هزار فقط پیشکسوت و آزاده مگر چند نیرو دارد فقط مازندران ،!؟

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۲۲:۴۳

لطفا ترتیبی اتخاذ شود که امتیازاتی که برای شاغلین درنظر گرفته میشود جهت کارکنان بازنشسته نیز مد نظر قرار گیرد .

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۲۷

تشکرویژه به کلیه انتظامی کشور به خصوص عزیزانی که امنیت ساحلی کشوررابه عهده دارن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۶:۲۰

باسلام لطفا درمورد مدرک تحصیلی بازنشسته هم رسیدگی شود برخی از کارکنان بازنشسته درحین شاغلی تحصیل و مدرک بالاتر کاردانی و کارشناسی دریافت نموده ودرسوابق درج ترتیبی بعمل آید تا از ارتقا رتبه بهر ه مند شوند