• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1403052617514
  • خبرنگار : 71460

کایل دیک و اسنایدر قصد پایان دادن به کشتی ندارند

کایل دیک و اسنایدر قصد پایان دادن به کشتی ندارند

کایل دیک و کایل اسنایدر اعلام کردند که قصد دارند به حضورشان در رقابت‌های کشتی ادامه دهند و پاریس آخرین رویداد آن‌ها در رقابت‌های بین‌المللی نیست.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که خیلی‌ها گمان می‌کردند آمریکا در غیاب روسیه بتواند طلاهای زیادی در کشتی آزاد به دست بیاورد، تمام کشتی‌گیران این کشور در پاریس ناکام بودند و دست خالی پاریس را ترک کردند. آخرین باری که کشتی آزاد آمریکا در المپیک مدال طلا نگرفت به سال ۱۹۶۸ یعنی ۵۵ سال پیش بر می‌گردد. در مجموع، تیم آزاد ایالات متحده سه مدال در پاریس به دست آورد،  نقره اسپنسر لی در وزن ۵۷ کیلوگرم و برنز کایل دیک در وزن ۷۴ و آرون بروکس در ۸۶ کیلوگرم.

کایل دیک و کایل اسنایدر دو ستاره پا به سن گذاشته آمریکایی‌ها با وجود ناکامی در پاریس، می‌خواهند به کارشان ادامه دهند. اسنایدر ۲۸ ساله که یک طلا در ریو و یک نقره در توکیو به دست آورده است گفته که می‌خواهد تا ۴۰ سالگی کشتی بگیرد. 

دیک پس از کسب دومین برنز المپیک خود چنین اظهارنظری نکرد اما این کشتی‌گیر ۳۳ ساله به صورت تلویحی عنوان کرد قصد دارد به کارش ادامه دهد. او به مبارزه نیمه نهایی المپیک اشاره کرد، جایی که برابر دایچی تاکاتانی ژاپنی با نتیجه ۲۰ بر ۱۲ شکست خورد و گفت: باید ایراداتی که در پاریس داشتم را رفع کنم. سابقه نداشت که  ۱۲ امتیاز کسب کنم و کشتی را ببازم. باید تغییراتی در کشتی خودم ایجاد کنم. 

اسنایدر قهرمان چهار دوره جهان و المپیک نیز در دیدار رده‌بندی برابر امیرعلی آذرپیرا از ایران باخت. اسنایدر گفت که از تجربه خود در پاریس استفاده خواهد کرد و به کشتی باز می‌گردد. 

کسب مقام پنجم در پاریس به ۹ حضور مداوم او روی سکوی مدالی در رقابت‌های جهانی و المپیک پایان داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۰۹:۵۸

بهترین کشتی را در بین تمام کشتی گیران ایرانی امیرعلی اذرپیرا در مقابل حریف گردن کلفت و صاحب نام امریکائی کایل اشنایدر در وزن 96 کیلوکرم گرفت ومدال برنز اوکم ارزشتر از طلا نیست. او اگردر کنار تشک یک سرمربی به درد بخور داشت احمد تاج الدین اف را میبرد

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۲:۰۴

بنده موافق هستم اکثر باخت ملی پوشان له خاطر ضعف بسیار مربیان بود

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۱۶:۱۲

با احترام به آقای کاوه؛ در حد تیم ملی کشتی نیستند و باید مربیان با دانش مانند دکتر رنگرز به کشتی ایران خدمت کنند‌. همانطور که در المپیک، کشتی فرنگی دو طلا گرفت که هیچ کس حتی فکرش را هم نمی‌کرد و در آزاد دو طلای مسلم کشتی ما به نقره تبدیل شد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۲۱:۲۳

مربی خوب درآزادداریم مثل مرادمحمدی،محمدطلایی و اکبر فلاح به سرمربیگری رسول خادم وسرپرست تیم امیر خادم....همه اینهاقهرمان دنیا بودن وهمه شان در المپیک کشتی گرفتن که اکبر فلاح و طلایی مدال نگرفتن اما درالمپیک پا به پای بزرگان دنیا کشتی گرفتن.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۶ ۲۱:۲۵

کادر فنی ازاد حتما باید عوض شود یا حداقل تعویض وتقویت شوند .امثال احسان لشگری .کمیل قاسمی .صادق گودرزی . یا پلنگ جویبار باید بیایند.دوطلا را مفت ومسلم به حریفا دادیم.واقعا خسته نباشند کادر فنی.اقای دبیر .کادر فنی ازاد ور حد تیم ملی ایران نیستند.