• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403052517165
  • خبرنگار : 71219

دعوت خانواده شاه‌حاتمی برای «در جهنم باران نمی‌بارد»

دعوت خانواده شاه‌حاتمی برای «در جهنم باران نمی‌بارد»

علی شاه‌حاتمی و دخترش که فیلم «در جهنم باران نمی‌بارد» را تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده‌اند، از علاقه‌مندان دعوت کردند به تماشای این فیلم مستقل بنشینند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، آیین رونمایی و اکران فیلم «در جهنم باران نمی‌بارد» شامگاه چهارشنبه ۲۴ مرداد با حضور زهرا شاه‌حاتمی نویسنده و کارگردان، علی شاه‌حاتمی تهیه کننده برگزار شد.  

در ابتدای این برنامه علی شاه‌حاتمی گفت: فکر می‌کنم شما که در این شرایط برای دیدن این فیلم قدم رنجه کرده‌اید و به سینما آمده‌اید ناراضی از سینما بیرون نخواهید رفت و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

وی با تقدیر از حمایت همسرش افزود: می‌گویند که حضرت ایوب صبر خیلی زیادی داشت و در طول تاریخ به این صبرش معروف است. من معتقدم که  همسر هنرمندان در صبر و صبوری از  حضرت ایوب  الگو گرفته‌اند. زنی را تصور کنید که همسر، دختر و پسرانش همگی کارگردان و در عالم سینما هستند. واقعا این مسئله صبر وحشتناکی می‌طلبد و من به همراه دخترم زهرا، با اجازه از شما مخاطبین عزیز اکران این فیلم را به همسرم و مادر زهرا تقدیم می‌کنیم برای تمام زحماتی که به خاطر ما کشیده‌اند و راه دیگری جز این برای تشکر از ایشان ندارم.

علی شاه حاتمی با تاکید بر مستقل بودن فیلم گفت: این فیلم به اندازه یک ریال از هیچ سازمان، ارگان و هیچ فردی کمک نگرفته و کاملا مستقل ساخته شده است.  

زهرا شاه حاتمی نویسنده و کارگردان فیلم نیز که برای اکران فیلمش از امریکا به ایران آمده بود، با تشکر از حضور مخاطبان گفت: من این فیلم را بدون زحمت‌های پدرم و حمایت‌های همسرم نمی‌توانستم بسازم و همین جا از پدرم بسیار تشکر می‌کنم. همینطور از تمام عوامل کار که با تمام وجود کنارم ایستادند و بدون توقع کار کردند. همانطور که پدرم گفتند همیشه باید از مادرم تشکر کنم و من هم از مادرم ممنونم که همیشه کنارم بوده است. امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید و از شما خواهش می‌کنم اگر فیلم را دوست داشتید به دوستانتان هم پیشنهاد بدهید که بیایند و این کار را ببینند چرا که این فیلم متعلق به سینمای مستقل است و زمان محدودی هم اکران خواهد شد و امیدوارم که از فیلم لذت ببرید.

در این مراسم حسن فتحی، رضا پورحسین، کاظم چلیپا، احمد طالبی نژاد، کیهان ملکی، هوشنگ گلمکانی، مصطفی رزاق کریمی و مسعود سفلایی از جمله حاضران بودند.

اکران فیلم سینمایی «در جهنم باران نمی‌بارد» از ۲۴ مردادماه در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز شده است.

در فیلم «در جهنم باران نمی‌بارد» بازیگرانی همچون نادر فلاح، علیرضا کمالی، پانته آ سیروس، عرفان ابراهیمی، آرام خادم، علیرضا مهران، ایلیا دهقان، فاطمه مرتاضی و اسماعیل خلج ایفای نقش کرده‌اند. 

در خلاصه داستانی این فیلم آمده است: «در جهنم باران نمی‌بارد»، قصه‌ای بی‌زمان و مکان از جنگی اخر الزمانی است. اخرین بازمانده‌های اخرین شهری که در حال فروپاشی است که مردمش هیچ سهمی جز درد از جنگ ندارند.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha