• پنجشنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403052517117
  • خبرنگار : 50294

مدیرکل کمیتە امداد استانخبر داد:

ایجاد ۲۵ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد کردستان

ایجاد ۲۵ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد کردستان

ایسنا/کردستان مدیرکل کمیتە امداد استان کردستان گفت: کمیته امداد امام خمینی کردستان در راستای ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد ۲۵ هزار فرصت شغلی سال گذشته ایجاد کرده است.

رضا طوسی امروز (۲٥ مرداد) در چهارمین همایش ملی قرض نیکو ضمن تقدیر از نیکوکاران و خیرین کردستانی اظهار کرد:  در دو سال اخیر دو همایش بە نام اشتغال ولی نعمتان کمیتە امداد و یاوران اشتغال در استان کردستان برگزار شد.

وی عنوان کرد: طی یک سال اخیر ۲٥ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد استان کردستان ایجاد و بالغ بر یک هزار و ٨۰۰ تومان اعتبار نیز در کارگروە اشتغال استان جذب شدە است. 

طوسی، رویکرد اصلی کمیتە امداد استان کردستان را توانمندسازی افراد تحت‌پوشش عنوان کرد و افزود: هموارە سعی ما بر خدمت اثرگذار بودە و هست و زمانی‌ می‌توان گفت کە یک خدمت اثرگذار است کە بتوان نیاز نیازمندان را احصا و توانمندی‌ها و استعدادها و ظرفیت‌های آن‌ها را شکوفا کرد.

وی اضافە کرد: بخشی از منابع مالی کمیتە امداد استان کردستان تسهیلاتی است کە از طریق کمیتە امداد ولایت تامین می‌شود اما متاسفانە این منابع برای ایجاد اشتغال افراد تحت‌پوشش جوابگو نبودە و در این راستا از کمک خیرین و افراد نوع دوست کردستانی تحت عنوان قرض ماندگار بهرە گرفتەایم.

در ادامە ماموستا حسینی امام جمعە موقت شهر سنندج گفت: وقتی قرآن کریم بحث بزرگ مردان و بزرگ زنان قرآنی را مطرح می‌کند، بە ما نشان می‌دهد کە اموال و ثروت ما فدای جان و حیات ما باشد و راهی برای دستگیری از فقرا و نیازمندان باشد.

وی عنوان کرد: همچنین در قرآن کریم آمدە است کە اموال متمکنین و اهل ثروت باید در راە ذکات، قرض نیکو، صدقەها و خیرات هزینە شود.

ماموستا حسینی ادامە داد: بهترین مردان قرآنی و دینی، معتقد بە جهان آخرت و روز قیامت، معتقد بە ملائک و معتقد بە حساب و کتاب کسانی هستند کە تجارت دنیا و مال و اموال دنیا آن‌ها را از یاد و ذکر خدا غافل نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha