• جمعه / ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۶
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 1403052517092
  • خبرنگار : 71584

رئیس سازمان نظام روانشناسی اعلام کرد

برگزاری دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان/ اعلام نتایج یکماه بعد

برگزاری دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان/ اعلام نتایج یکماه بعد

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از شرکت ۱۷ هزار و ۲۲۹ نفر در دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای مشاوران و روانشناسان خبر داد.

علی فتحی‌آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دومین آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران، اظهار کرد: اولین آزمون صلاحیت حرفه‌ای مشاوران و روانشناسان در دی‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد و دومین آزمون نیز امروز ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این آزمون در ۱۴ استان از جمله استان تهران برگزار می‌شود که در تهران بیش از ۴۵۰۰ نفر شرکت خواهند کرد.

به گفته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، در مجموع ۱۷ هزار و ۲۲۹ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده و در آزمون شرکت می‌کنند. امید است شرکت‌کنندگان با به دست آوردن حد نصاب نمره، از پس قبولی در آزمون برآیند.

فتحی‌آشتیانی با اشاره به اینکه نتایج آزمون حدود یک ماه بعد مشخص می‌شود، تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان نظام روانشناسی بلافاصله اقدامات بعدی جهت صدور پروانه کار برای قبول شدگان در آزمون را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۰۱:۰۳

افتضاح ترین آزمون از نظر استاندارد و زمان بشدت محدود. به ناچار سریع در عرض یک دقیقه فرصت روخوانی کامل سوالات با گزینه های طولانی را نداشتیم کاملا دوسو گرایانه و عجیب ، خارج از اساسنامه خارج از منبع اطلاعاتی و حتی پیشینه حداقل تاکید نکنید بخونیم

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۳:۱۶

چرا یک منبع یا رفرنس معرفی نمی کنید برای خواندن و چرا اینقدر سوالات استاندارد نبود گزینه هایی بود که کاملا دو جواب داشت و گزینه هایی که اصلا جواب نبود والا یک روانشناس حرفه ای با 15 سوال سابقه کار هم از غیر استاندارد بودن سوالات صداش در آمده بود.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۳۶

از نظر زمان وقت کم با ۱۰۰ سوال، بی نظمی در برگزاری آزمون،اتلاف وقت داوطلبان در هنگام ورود به جلسه و صندوق امانات صدای همه داوطلبین رو دراورد.

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۷ ۱۷:۵۴

با سلام ؛ واقعا گزینه انقدر طولانی بود که تو اون فرصت کم حتی نمیشد بخونیم چه برسه تحلیل هم کنیم حالا این به نظر شما وقتی آزمون نمره منفی هم داره میشه هفتاد درصد حداقل زد آخه حتی نمیشد هفتادسوال روخوند از سازمان خواهش داریم حدنصاب رو پایین بیارن تا

avatar
دیروز ۰۹:۳۹

دقیقا درسته زمان کم بود سوالات نیاز به تحلیل داشت از بین ۴ سوال دوگزینه خیلی شبیه هم بود از سازمان نظام خواهشمندیم حداقل نمره منفی رو بردارن

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۰۰:۰۰

سلام زمان خیلی کوتاه بود،و چرا من استان خودم زدم ازمون رو باید برم مشهد بدم و خسته برسم،ازمون بدم با اون وقت کم.لطفا درک کنید مارو

avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۹ ۱۴:۲۲

کاش یک منبع برای سوالات معرفی می کردین.