• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403052416774
  • خبرنگار : 50455

قم، میزبان مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور

قم، میزبان مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور

ایسنا/قم رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم گفت: مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور ۲۵ لغایت۳۰ شهریورماه به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

مجید تلخابی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های کشور ۲۵ لغایت۳۰ شهریورماه به میزبانی استان قم برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به سابقه قم در میزبانی رقابت‌ها و رضایتمندی ورزشکاران از نحوه برگزاری رقابت‌های ورزشی در استان پیش بینی می‌کنیم که تعداد قابل توجهی از ورزشکاران در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم یادآور شد: برگزاری مسابقات طبق تمامی قوانین بین المللی و همچنین رشد و توسعه این ورزش، اولویت‌های ما در این میزبانی است.

وی با اشاره به سابقه خوب استان قم در برگزاری مسابقات، اظهار کرد: سال ۱۳۹۱ میزبان یک دوره مسابقات تک لیفت قهرمان کشور بودیم؛ سال ۱۳۹۶ میزبان اردوهای متعددی بودیم و اولین تیم ملی تاریخ پاورلیفتینگ ایران را در قم تشکیل دادیم که به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد.

تلخابی یادآور شد: سال گذشته مسابقات تک لیفت قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان در قم برگزار شد؛ امسال نیز تلاش داریم مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های کشور به بهترین نحوه برگزار شود و منجر به کسب اعتبار بیشتر برای ورزش قم شود.

وی عنوان کرد: در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور آقایان در سال ۱۴۰۱ شاهد حضور ۱۲۰۰ ورزشکار بودیم که حضور این تعداد ورزشکار در یک رویداد ورزشی بی‌سابقه بود؛ امسال هم پیش‌بینی می‌کنیم حداقل بین ۴۰۰ تا ۶۰۰  ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم، یادآور شد: فعالین اقتصادی باید به کمک ورزش بیایند؛ زیرا اگر با حوزه ورزش که مخاطب آن جوانان است برخورد درستی داشته باشیم رسالت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کردیم چرا که از بسیاری از معضلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهیم کرد.

تلخابی در پایان اظهار کرد: متاسفانه این همیت در بین مدیران استان و فعالین اقتصادی وجود ندارد؛ این در حالی است که قم را پایتخت جهان اسلام می‌دانیم، لذا باید از همه نظر در سطح خوبی قرار بگیرد و امیدواریم با این نگاه به ورزش بتوانیم جامعه‌ای سالم، پویا و عاری از نابه هنجاری‌های اجتماعی داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha