• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403052416396
  • خبرنگار : 50975

ساخت ۱۰۰۰ دست‌سازه هدیه کودکان چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین 

ساخت ۱۰۰۰ دست‌سازه هدیه کودکان چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین 

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری گفت: اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ساخت بیش از ۱۰۰۰ عدد از دست‌سازه‌های اربعین به استقبال زائران امام حسین (ع)می‌روند.

روح‌الله واحد در گفت‌وگو با ایسنا از ارسال دست‌سازه‌های اعضای کانون برای استقبال از زائران اربعین خبر داد و اظهار کرد: مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان به کمک خانواده‌ها دست‌سازه‌های اربعین را ساخته، بسته‌بندی و ارسال کردند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختیاری ادامه داد: شش نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به نمایندگی در موکب کشوری کانون حضور دارند و این بسته‌ها را به زائران می‌رسانند.

واحد ادامه داد: در تامین مواد اولیه و ساخت دست‌سازه‌ها مربیان، اولیا، دانش‌آموزان به صورت دسته‌جمعی فعالیت کرده‌اند، داوطلبین با همکاری و تسهیل‌گری اعضای کانون با خانواده و یا به صورت شخصی به راهپیمایی اربعین اعزام شده و تعدادی از اعضای کانون استان با همکاری مربیان و کارشناسان کانون دست ساخته‌های خود را تهیه و برای میهمانان کوچک امام حسین(ع) ارسال می‌کنند.

ساخت ۱۰۰۰ دست‌سازه هدیه کودکان چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سازه و بسته هدیه توسط کودکان و نوجوانان استان در راستای پویش هدیه به مسافران کوچک اربعین تهیه شده است.

وی افزود: اعضای کانون و خانواده‌های آن‌ها علاوه بر تهیه و آماده کردن دست‌سازه‌ها، هدایایی نیز برای اهدا به کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی عظیم اربعین تهیه و بسته‌بندی کردند تا در مسیرهای راهپیمایی توزیع شود.

ساخت ۱۰۰۰ دست‌سازه هدیه کودکان چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین 

واحد گفت: بیشتر دست‌سازه‌ها حاوی هدایای فرهنگی و هنری از جمله نمدکاری، منبت‌کاری، سفالینه و نقاشی آبگینه و ویترای است که در اندازه‌های ظریف و کوچک به عنوان گردن‌آویز و ته‌کلیدی و دست‌بند ساخته شده است‌.

پایان پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha