• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: آموزش و پرورش
  • کد خبر: 1403052416318
  • منبع : وزارت آموزش و پرورش

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اعلام کرد

بررسی آئین‌نامه‌های پایش شایستگی‌های حرکتی و اختلالات گفتار و زبان نوآموزان

بررسی آئین‌نامه‌های پایش شایستگی‌های حرکتی و اختلالات گفتار و زبان نوآموزان

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از بررسی آئین‌نامه‌های پایش شایستگی‌های حرکتی و اختلالات گفتار و زبان نوآموزان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت اله الماسی با بیان اینکه اولین جلسه شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی به عنوان رکن اول سازمان در سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اعضاء تشکیل شد، گفت: در این جلسه سه  آیین نامه مورد بررسی اعضاء قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: آیین نامه مالی سنجش نوآموزان بدو ورود مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پس از اصلاح موارد مطرح شده، جهت تصویب به کمیسیون‌های تخصصی هیئت دولت ارسال شود

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: آیین نامه دوم مربوط به ایجاد واحدهای پایش شایستگی‌های حرکتی دانش آموزان بدو ورود در همه مراکز سنجش و توانبخشی کشور است که مقرر شد با همکاری وزارت ورزش و جوانان و معاونت تربیت بدنی ، وزارت آموزش و پرورش پس از تامین منابع انسانی و تجهیزاتی آن در شورای راهبردی توسعۀ مدیریت مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شود. در این مراکز علاوه بر تشخیص مشکلات حرکتی دانش آموزان تقویت شایستگی‌های حرکتی آنها زیر نظر متخصصین موضوع انجام می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، الماسی بیان کرد: مورد آخر هم آیین نامه مربوط به بررسی اختلال مربوط به گفتار و زبان بود که مورد توافق اولیه قرار گرفت که پس از نشست‌های کارشناسی با متخصصان سازمان بهزیستی و همچنین سازمان تعلیم تربیت کودک این دستورالعمل نهایی و ابلاغ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha