• چهارشنبه / ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052416284
  • منبع : نمایندگی اردبیل

تجلیل از دستگاه‌های برتر استان اردبیل در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

تجلیل از دستگاه‌های برتر استان اردبیل در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

ایسنا/اردبیل در مراسمی با حضور مسئولان استان از دستگاه های برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تجلیل شد.

حجت الاسلام میرعباس زاده دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر استان اردبیل ۲۴ مرداد در این مراسم گفت: دستگاه‌های اجرایی در شاخص های مختلف حوزه امر به معروف و نهی ازمنکر ارزیابی شدند و بر اساس این شاخص‌ها دستگاه‌های برتر انتخاب شدند.

وی یکی از رویکردهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را پیگیری مطالبات مردم در دستگاه‌های اجرایی و تسهیل روندخدمات دهی عنوان کرد و گفت: در این راستا بر اساس موازین قانونی تمام حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در دستگاه های اجرایی را ملاک اساسی عنوان کرد و گفت: این امر می تواند رضایت مراجعه کنندگان را به دنبال داشته باشد.

حجت الاسلام میرعباس زاده افزود: از تمام ظرفیت ستاد امر به معروف ونهی از منکر برای تحقق مطالبات مردم استفاده می کنیم و در این راستا سامانه ستاد هم راه اندازی شده تا مردم مطالبات خودرا جهت پیگیری مطرح کنند.

حجت الا اسلام میرعباس زاده تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری بسیاری از افراد زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و اقدامات خیرخواهانه با اختصاص هزینه تولد و بسیاری از مراسم‌ها فراهم شده است  و این امر در استان ترویج شده که بااستقبال خوبی در استان مواجه شده است.

طاهری فرد معاون دادستان عمومی و انقلاب اردبیل هم بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این راستا قابل قدردانی است.

وی تصریح کرد: دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به بنیان خانواده هستند که در این راستا همگان باید هوشیاری لازم را داشته باشند.

باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی هم افزود: برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در تسهیل روند خدمات دهی به مردم در حوزه های مختلف و اقدامات خیرخواهانه قابل قدردانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha